Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار البرز  با اشاره به تشکیل قرارگاه اجتماعی در این استان گفت:  فرمانداران باید در زمینه ساماندهی مشکلات ۶۶ محله کمتربرخوردار با محوریت مصوبات قرارگاه همراهی لازم را داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج  ،   به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که  امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه طی بازدیدهای مکرر از مشکلات و نیازهای ساکنان مسکن‌های مهر استان باخبر هستم، اظهار داشت: بر این اساس باید کارگروه یا ستادی در راستای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها برای برنامه ریزی در جهت حل مشکلات ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های لازم و امکاناتی همچون مراکز فروشگاهی، حمل و نقل عمومی، نظافت، روشنایی، امنیت و ساماندهی برای مسکن های مهر طبق زمانبندی منطقی ضرورت دارد.

1700 گروه جهادی برای کمک به اقشار کم برخوردار استان البرز مشارکت می‌کنند تیم‌های پزشکی به مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار مشهد اعزام شدند خانه‌ هلال در مناطق کم برخوردار راه‌اندازی می‌شود

عبداللهی  با اشاره به اینکه باید به گونه ای اقدام شود که تحول طی زمان کوتاهی برای مردم محسوس باشد، بیان کرد: خانه احسان باید در محله‌های هدف مستقر شود و برای کمک به نیازمندان هماهنگی‌های لازم را با دستگاه ها و نهادهای مربوطه داشته باشد.

استاندار البرز  با اشاره به اینکه فرمانداران باید در خصوص ساماندهی 66 محله احصا شده با مصوبات قرارگاه همراهی ویژه ای داشته باشند، ادامه داد: ضرورت دارد که در این محله‌ها مردم را در امور مشارکت بدهیم و از ظرفیت آنها در جهت پیشبرد اهداف بهره برداری کنیم.

عبداللهی گفت: راه اندازی مسابقات ورزشی برای آقایان و بانوان و برنامه ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری های مناطق در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: به هر حال ما وارث مشکلات گذشته هستیم و نمی توانیم بی تفاوت باشیم چراکه مردم بویژه در مسکن های مهر دچار مشکلات و کمبودهایی هستند که باید برای حل آنها اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: در این مسیر موانع بسیاری در خصوص تامین اعتبار داریم که باید علاوه بر پیگیری‌ها و رایزنی‌های ملی با همدلی و هم‌پوشانی، راهکارهای لازم را اتخاذ کنیم.

وی افزود: در محله های هدف، افراد بسیاری به دنبال شغل مناسب هستند و از طرفی نیز شهرک های صنعتی اشتهارد به بیش از 5 هزار نفر نیروی کار نیاز دارند بنابراین باید در این راستا نیز هماهنگی لازم را داشته باشیم.

عبداللهی گفت: باید در اشتهارد در خصوص تامین مسکن کارگری و ایجاد بسترهای حمل و نقل عمومی اقدام ویژه ای صورت گیرد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی حلقه دره، افزود: تمام شهرداری‌ها باید خودروهای حمل زباله را با کاور مناسب پوشش دهند و از سوی دیگر نیز فرهنگسازی برای تفکیک زباله از مبدا صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص ساماندهی سگ‌های بی خانمان، طرح عملیاتی ارائه دهد. شهرداری کرج نیز باید هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی حلقه دره اقدام کند.

عبداللهی در پایان با اشاره به وضعیت دو خانواده دارای فرزندان چهارقلو  و ضرورت حمایت مدیران دستگاه‌های اجرای و خدمات رسان از فرزندآوری و خانواده‌های دارای چند فرزند، گفت: باید در خصوص تامین مسکن این خانواده‌ها و همچنین یک خانواده دارای فرزندان 3 قلو اقدام و نتیجه اعلام شود.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهر دوشنبه در خصوص حضور در جمع معتمدین «شهرک فجر» که با همراهی سید محمد زاهدی، حجت الاسلام بابایی پناه دبیر طرح حکمرانی محله محوری ورامین، نظری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، و دیگر اعضا در مسجد امام رضا این محله و به منظور بررسی میدانی اجرای طرح حکمرانی محله محوری در شهرستان، برگزار شد، گفت: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات، طرح حکمرانی محله محوری با نگاه حل مسائل و مشکلات محلات شهرستان ورامین با حضور و نقش آفرینی خود مردم طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح تمام موارد به عهده مردم است و مسؤولین پا به پای مردم برای حل مشکلات یاری می‌دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به نقش مساجد در این طرح گفت: مرکزیت این طرح در محلات هدف در شهرستان ورامین مساجد است و باید مسجد همانند سال‌های اول انقلاب به عنوان یک مرکز برای رفع همه نیازهای فرهنگی اجتماعی محلات شناخته شود و در این مسیر حضور مردم و همراهی با امام جماعت بسیار مهم است.

درویشی در پایان گفت: «شهرک فجر» یکی از ۷ محله هدف برگزاری طرح حکمرانی محله محوری در ورامین است که از ابتدای اجرای این طرح در این محل تاکنون اقدامات مؤثر و خوبی در جهت مشارکت مردم برای حل مشکلات توسط خود آنها صورت پذیرفته و این حرکت تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085407

دیگر خبرها

  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان