Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:56:40 GMT

ادامه جولان گرد و خاک در اصفهان / دما تغییری ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۸۳۱۱

ادامه جولان گرد و خاک در اصفهان / دما تغییری ندارد

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار در اواخر هفته جاری بر روی استان است

وی افزود:. بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجدداً از روز شنبه جوی نسبتاً نا پایدار و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و نفوذ توده‌ی گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا در اکثر مناطق به ویژه نیمه شرقی پیش بینی می‌شود، افزود: ماندگاری شرایط غبارآلود طی امروز تا اوخر فردا در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق شمالی، شرقی و تا حدودی مرکز استان است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: به دلیل خیزش گرد و خاک طی دو روز گذشته، شرایط غبارآلود و ماندگاری این وضعیت را طی امروز تا اواخر وقت فردا در بیشتر مناطق استان به برای ویژه مناطق شمالی، شرقی و تا حدودی مناطق مرکزی استان پیش‌بینی می‌کنیم.

وی گفت: کماکان شاهد کاهش کیفیت هوا و دید در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی هستیم، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان به ویژه گروه‌های حساس، سالمندان و کودکان و بیماران قلبی و ریوی از حضور در فضای باز خودداری کنند.

علی عسگریان ادامه داد: شهروندان باید از فعالیت‌های فیزیکی بیرون از منزل خودداری کنند، به دلیل امکان اختلال در تردد جاده‌ای رانندگان احتیاط لازم را به عمل بیاورند.

وی در خصوص وضعیت دمایی در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر ابراز داشت: در این بازه زمانی شرایط دمایی تغییر محسوسی را نخواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دما هم در مناطق مرکزی یک تا دو درجه کاهش دارد دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید، گفت: همچنین در این بازه زمانی اصفهان و چوپانان با دمای ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

کد خبر 5494097

منبع: مهر

کلیدواژه: گرد و غبار اصفهان هواشناسی اصفهان پیش بینی وضعیت هوا بوشهر کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی آمار کرونا ویروس کرونا تنظیم بازار خراسان رضوی مشهد گرد و خاک استان اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش‌ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده‌های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان