Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@02:01:53 GMT

دستگيري سارق زورگير درساري

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۸۵۰۶

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق زورگیر با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.            
به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران ردشهرستان ساری، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حضور ارازل و اوباش در یکی از پارک های ساری و ایجاد مزاحمت و زورگیری از شهروندان تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 13 کمربندی این فرماندهی بلافاصله در محل حاظر شده و موفق به دستگیری سارق زورگیر در حالی که با سلاح سرد قصد سرقت از شهروندان را داشت  شدند.          
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهم از سارقان سابقه دار نیز می باشد، گفت: متهم در تحقیقات انجام شده به 5 فقره سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف و یک قبضه سلاح سرد از نامبرده کشف شد.        
سرهنگ حسن زاده در پایان یاد آور شد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری سارق زورگیر درساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران