Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قهرمانی استقلال را به همه استقلالی‌ها خصوصاً همه اعضای تیم از مدیریت و اعضای هیات مدیره گرفته تا کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات و سایرین تبریک عرض می‌کنم و روی این نکته تاکید دارم که با این قهرمانی کار مجیدی و استقلال تمام نشده است بلکه این قهرمانی آغاز یک راه است پیش روی این تیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال تصریح کرد: قهرمان شدن سخت است و قهرمان ماندن سخت‌تر. مجیدی امروز کار سخت که قهرمانی با استقلال بود را انجام داد و کار سخت‌تر که حفظ قهرمانی است را پیش رو دارد. او از همین امروز باید برای حفظ این قهرمانی دست به کار شده و تلاش کند. بهتر از همه خود مجیدی می‌داند که در این فصل مشکلاتی بود و نقدهایی نیز وارد بود و این خود فرهاد است که باید در صدد رفع این نواقص بر آمده و تیمش را برای فصل آینده از این هم قدرتمند تر کند.

لطیفی بیان داشت: تیمی که ۲۷ بازی بدون شکست داشته باشد و خیلی زود و مقتدرانه قهرمان شود یعنی «کاری کرده کارستان» و باید عملکرد کادر فنی و مدیریت آن را ارج نهاد. تیمی که اینقدر سخت و کم گل می‌خورد شایسته تقدیر است و اگر آبی پوشان امروز قهرمان لیگ هستند باید آن را مدیون فاز دفاعی پر قدرت خود بدانند. فوتبالی‌ها می‌دانند تیم‌هایی که کم گل بخورند نسبت به تیم‌هایی که زیاد گل بزنند به مراتب شانس بیشتری برای قهرمانی دارند و این موضوع را مجیدی هم مدت‌ها پیش اذعان داشته بود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال بهترین عملکرد را در فاز دفاعی داشت و متکی بر آن قهرمان شد. اما واقعیت این است که تیم عمدتاً چشم‌نواز بازی نکرد و در فاز تهاجمی مشکلاتی بود. این را می‌دانم که مجیدی باید امسال حتماً استقلال را قهرمان می‌کرد و برای همین فوتبال نتیجه گرا را در دستور کار قرار داده بود و شاید یکی از دلایل چشم‌نواز بازی نکردن تیم هم به همین مورد باز می‌گشت، اما فصل بعد باید تیم در فاز تهاجمی هم به موازات فاز دفاعی رشد کند.

لطیفی تاکید کرد: همانطور که مجیدی هوشمندانه پین را به کادر فنی اضافه کرد و با استفاده بهینه از دانش او و تخصصش در امور دفاعی یک ساختار دفاعی منظم و بی نظیر را ساخت، باید برای فصل بعد هم یکی مثل پین را برای فاز تهاجمی به خدمت بگیرد تا ساختار تهاجمی تیم هم به موازات ساختار تدافعی رشد پیدا کند. در این صورت شانس استقلال برای قهرمانی آسیا هم افزایش می‌یابد.

مهاجم سابق آبی پوشان گفت: زمانی که استراماچونی هدایت استقلال را بر عهده داشت تیم در فاز تهاجمی فوق‌العاده بود اما در دفاع مشکل داشت و امروز برعکس آن است. در واقع استقلال باید تلفیقی باشد از تیمِ استراماچونی و مجیدی. تیمی که ساختار تهاجمی‌اش با تفکر یکی مثل استراماچونی باشد و ساختار تدافعی‌اش با تفکرات فعلی باشد؛ و چنین استقلالی می‌تواند قهرمان آسیا هم بشود.

کد خبر 5493171

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی علی لطیفی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی هندبال تیم فوتبال فولاد خوزستان یحیی گل محمدی تیم فوتبال پورتو پرتغال باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال فاز تهاجمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی

دونده ایران در جریان برگزاری جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری مسابقات‌ دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی در ماده ۲۰۰ متر به رقابت پرداخت و نایب قهرمان شد.

طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ ثانیه پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.

در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حدنصاب ۲۳.۵۱ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی