Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف ۶۰۰ تنداقلام خوراکی احتکار شده و توزیع ۱۱۰ هزار کیلوگرم برنج با قیمت مصوب در ری خبر داد. - اخبار استانها -

داریوش جمشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، باذاشا هدیه تلاش بازرسان برای مقابله با احتکار و اختفای کالاهای اساسی در ری اظهار داشت: انبار غیر مجاز نگه داری اقلام خوراکی با همکاری بازرسان اتاق اصناف با موجودی حدود 600 تن اقلام خوراکی در محدوده زمین‌های کشاورزی خاورشهر شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس شواهد موجود انباردار فاقد مجوز فعالیت و در محیطی کاملا غیر بهداشتی اقدام به نگه‌داری مواد خوراکی نموده که برخی از اقلام امکان استفاده برای مصارف انسانی را نداشته و با نظر کارشناس معدوم می‌شود.

معاون مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران در ادامه گفت: در این انبار در حدود 110 هزار کیلوگرم برنج، 445 هزار کیلوگرم تخمه، 29 هزار کیلو گرم دارچین، 4 کیلوگرم زردچوبه، 4 هزار کیلوگرم نخود و 4 هزار کیلوگرم عدس در شرایطی کاملا ناسالم نگه داری می‌شد.

جمشیدی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت این اقلام، کلیه کشفیات این انبار از سوی کارشناسان اداره بهداشت بازرسی پس از انجام آزمایش‌های لازم مصرف انسانی آن بررسی خواهد شد.

شناسایی 37 انبار احتکار کالا در 24 ساعت اخیر90 تن برنج احتکارشده در آران و بیدگل کشف و ضبط شدتعزیرات: جریمه "11هزارتریلیونی" یک شرکت دولتی تولید فولاد/ جریمه احتکار 350برابر شد!

 معاون مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با دستور رئیس حوزه قضایی بخش خاوران کلیه اقلام توقیف و برنج‌های کشف شده با قیمت مصوب و در راستای تنظیم بازار میان مردم عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار کیلوگرم اقلام خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از ورود دو محموله قاچاق مواد به داخل استان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شده و آنها را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از خودرو‌های توقیفی، حدود ۱۷۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و شش نفر از اعضای هر دو باند را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه به کشف حدود ۲۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۵ روز ابتدایی امسال اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که بیش از ۱۱۵ کیلوگرم بوده، ۱۲۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با اشاره به انهدام ۱۰ باند توزیع مواد و پلمب ۳۷ واحدی که برای توزیع و مصرف مواد مخدر از آنها استفاده می‌شد، یادآوری کرد: ۱۲۶ خرده فروش نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند.

حاجیان با اشاره به جمع آوری ۵۳۵ معتاد از سطح شهر‌ها و روستا‌های استان، گفت: پلیس این آمادگی را دارد در صورت فراهم کردن زیرساخت‌ها توسط نهاد‌های مسئول، ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری همه معتادان متجاهر اقدام کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • ترکیب این خوراکی‌ها با آب خطرناک است
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • سهولت در دسترسی به انواع دارو با فعالیت سکوها و شرکت‌های توزیع دارو
  • ضوابط و مقررات فعالیت سکوها و شرکت‌های توزیع دارو تنظیم شد
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه