Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:46:52 GMT

جزئیات مراسم تشییع و تدفین مرحوم عثمان محمدپرست اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۲۷۹

جزئیات مراسم تشییع و تدفین مرحوم عثمان محمدپرست اعلام شد

گروه استان‌ها ـ فرزند عثمان محمدپرست از جزئیات مراسم تشییع و تدفین مرحوم استاد عثمان محمدپرست خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خواف، جمال محمد پرست، فرزند استاد عثمان محمدپرست درباره زمان مراسم‌ درگذشت استاد موسیقی مقامی خراسان اظهار داشت: مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر استاد روز جمعه 30 اردیبهشت ماه همزمان با نماز جمعه، در مصلی خواف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استاد در سال‌های اخیر چندین بار در بیمارستان بستری شده بودند و طی روزهای اخیر به دلیل عفونت ریه و تشدید آن به بیمارستان منتقل شدندکه پس از 2روز بستری، صبح امروز در بیمارستان خواف دارفانی را وداع گفتند.

عثمان محمدپرست درگذشت + عکسمستند پرتره "عثمان محمدپرست"، عیدانه تلویزیون + تیزراهدای گواهینامه ثبت جهانی دوتار به استاد عثمان محمدپرست 

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عثمان محمدپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه استماع قرآن کریم سال ۱۴۰۳ و هجدهمین جلسه از بدو تشکیل این جلسات، شب گذشته، پنجم اردیبهشت‌ماه در حسینیه الزهرا (س) برگزار شد.

آغازگر این مراسم که طبق سنوات قبل به صورت زنده از صفحه شورای عالی قرآن در آپارات پخش شد، تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی و اجرای مراسم با علی‌اکبر ملکشاهی، مدرس و قاری قرآن بود.

استقبال خوب بانوان و آقایان فعال قرآنی از این جلسه را شاهد بودیم و این بار نیز در این محفل تلاوت و انس با قرآن، یاد پیشکسوتان و اساتید فقید نیز گرامی داشته شد، به ویژه سه معلم قرآنی که به تازگی چهره در نقاب خاک کشیدند.

پخش کلیپی کوتاه از زندگینامه مرحوم استاد حمیدرضا مسجدی از خطه کرمانشاه و سخنرانی مهدی مسجدی فرزند ایشان بخشی از این مراسم بود.

حبیب‌الله پوراحمدی، قاری ممتاز کشورمان نیز دقایقی به تلاوت قرآن کریم پرداخت و یاد برادر جانبازش، قاری و معلم قرآن مرحوم ولی‌الله پوراحمدی را گرامی داشت.

با پخش کلیپی از معلم قرآن مرحوم استاد هوشنگ بادپا، دو پسرانش محسن و محمد بادپا که هر دو از پیشکسوتان عرصه فعالیت‌های قرآنی هستند، به بیان ویژگی مرحوم پدر پرداختند.

در بخشی از این برنامه محمدرضا پورمعین، یکی دیگر از فعالان قرآنی، خطاب به حاضران از عدم پیگیری مناسب و منجر به نتیجه مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب گلایه کرد و خواستار پیگیری جدی تک تک اعضای جامعه قرآنی شد.

تلاوت وحید نظریان، قاری ممتاز کشورمان از استان کرمانشاه و مرثیه‌سرایی محمدحسن حسن‌زاده، قاری قرآن و مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام پایان‌بخش این مراسم بود.

کد خبر 6088394 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین