Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@20:58:14 GMT

قدوس بازی‌های تیم ملی را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۳۳۲

قدوس بازی‌های تیم ملی را از دست داد؟

سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد به دلیل آسیب دیدگی دیدار هفته پایانی در لیگ برتر انگلیس را هم از دست داد و حضورش در اردوی تیم ملی ایران مبهم است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال برنتفورد در هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه اول خرداد به مصاف لیدزیونایتد می‌رود.

«توماس فرانک» سرمربی برنتفورد در نشست خبری پیش از این مسابقه که امروز برگزار شد، حضور یافت و توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیمش از جمله سامان قدوس داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرانک، قدوس به دلیل عدم بهبودی کامل مصدومیتش، هنوز شرایط مسابقه را ندارد و انتظار می‌رود این بازیکن اول ژوئن (۱۱ خرداد) شرایط بازی کردن را پیدا کند.

قدوس آخرین بار روز سوم اردیبهشت در دیدار با تاتنهام در لیگ برتر به میدان رفت و در آن مسابقه دچار آسیب دیدگی مچ پا شد. قدوس به همین خاطر سه بازی با منچستریونایتد، ساوت همپتون و برایتون را از دست داد و همانطور که سرمربی برنتفورد اعلام کرد، در آخرین بازی هم غایب خواهد بود.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران روزهای ۱۶ و ۲۱ خرداد در کانادا به مصاف تیم ملی این کشور و تیم اکوادور خواهد رفت و باید دید آیا قدوس با این شرایط از سوی «دراگان اسکوچیچ» به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود یا نه.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سامان قدوس تیم ملی فوتبال ایران اکوادور لیگ برتر انگلیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو