Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:13:16 GMT

معاون وزیر کشور از مجروحان حادثه گروگان گیری ایلام عیادت کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۳۸۳

معاون وزیر کشور از مجروحان حادثه گروگان گیری ایلام عیادت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا استاندار ایلام به اتفاق سیدمجید میر احمدی و جمالی نژاد معاونان امنیتی و عمرانی وزیر کشور ضمن ابراز همدردی با جانباختگان حادثه اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام با حضور در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) شهر ایلام از مجروحان این حادثه عیادت کردند.

استاندار ایلام و معاونین وزارت کشور در این دیدارها ضمن ابراز تأسف از این حادثه و ابراز همدردی با خانواده‌های متوفی، برای حادثه دیدگان آرزوی سلامتی و بهبود کامل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش استاندار و معاونین وزیر کشور در این دیدار ضمن اینکه درجریان آخرین وضعیت درمانی مجروحان حادثه قرار گرفتند، بر روند تسریع درمان حادثه دیدگان تاکید کردند.

کد خبر 5494197

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث ایلام استانداری ایلام بوشهر کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها خراسان رضوی کالاهای اساسی تنظیم بازار آمار کرونا مشهد ویروس کرونا گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر کشور به مازندران

دریافت 12 MB

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح سه شنبه در بدو ورود به ساری با اظهار این که استاندار قبلی با تمام تلاش در استان مشغول خدمت بودند، افزود: به دلایل و درخواست حسینی پور قرار شد در جای دیگری از حضور ایشان استفاده شود.

وی با عنوان این که یوسف نوری به عنوان استاندار جدید معرفی می‌شود، افزود: وی از فرهیختگان و پرتلاش، مجرب و خبره هستند.

کد خبر 6086195

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • سفر وزیر کشور به مازندران
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک