Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_هواشناسی در خصوص پدیده باد و گرد و خاک در استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار نارنجی صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پدیده باد، گرد و خاک که روز شنبه 31 اردیبهشت تا اول خرداد ماه به اتمام می‌رسد هشدار نارنجی صادر کرد.

روابط عمومی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد پدیده باد و گرد و خاک تمام مناطق استان را در بر می‌گیرد و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی از مخاطرات این پدیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هشدار هواشناسی آمده وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک، افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و آسیب به سازه‌های موقت و اختلال در تردد از اثر مخاطره این سامانه است.

هواشناسی به مردم خصوص افراد آسیب پذیر توصیه کرده از قرار گرفتن در فضای باز اجتناب کنند عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان نیمه کاره و استحکام سازه‌های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی از دیگر توصیه هواشناسی است.

تداوم توده گرد و خاک در استان کردستان تا آخر امشب/ دید افقی به 500 متر کاهش یافتموج گرد و خاک سنگین و غلیظ از ساعتی پیش شهرستان‌های دشت آزادگان را فراگرفت/ خوزستان زیر چتری از خاکاوضاع بحرانی گرد و خاک در شهر مرزی مهران/ ‌غلظت گرد و غبار به ‌67 برابر حد مجاز ‌رسید/ شهر تعطیل شد + فیلم

همچنین هوای استان ظرف چهار روز آینده صاف، گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و غبار و کاهش کیفیت عالی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/544/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • هواشناسی مازندران هشدار نارنجی صادر کرد
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران