Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک : حجت الاسلام خطیب اعلام کرد که وزارت اطلاعات ، به‌زودی اطلاعات بیشتری از احمدرضا جلالی جاسوس بازداشت شده، منتشر می‌کند.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در بیست و یکمین همایش سراسری دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی باعث ایجاد امنیت، آسایش و رفاه برای مردم می‌شود و امروز با انتخاب مردم، دولتی مردمی مستقر است که در شرایط خاص مشغول فعالیت شده و تصمیم دارد اقداماتی شجاعانه و مدبرانه انجام دهد تا منافع ملی و مردمی را تامین کند و همانطور که این دولت انقلابی در بحث سلامت توفیقات بزرگی داشته و انتظارات و امید را در بطن جامعه مضاعف کرده است، طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات با اشاره به فضاسازی رسانه‌های معاند در پی اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اظهار داشت: دشمنان با استفاده از فضای رسانه‌ای به دنبال ایجاد ناآرامی و خدشه به امنیت کشور بودند که با هوشیاری، همکاری و همراهی تحسین برانگیز مردم و هشدارها و اقدامات به موقع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و هماهنگی دستگاه قضایی، توطئه‌های آنان خنثی شد، اما ایجاد ناآرامی و ضربه به امنیت کشور همچنان جزو برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمن است.

خطیب با اشاره به دستگیری دو فرانسوی که اخیرا توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده‌اند، گفت: دو فرد فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند، ما از قبل به اطلاعاتی پیرامون آن‌ها دست یافته بودیم و از لحظه ورود به کشور آن‌ها دقیقا تحت نظر بودند. این افراد به محض ورود، قرارهای تشکیلاتی با چند کانون و محفل غیرقانونی و سابقه دار برگزار کردند. طبق مستندات موجود، این دو فرانسوی به دنبال ایجاد ارتباط تشکیلاتی بین کانون‌های غیرقانونی و آشوبگر بودند که با اتخاذ پوشش‌های صنفی، اهداف گروهک‌ها و سرویس‌های جاسوسی را دنبال می‌کردند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات موثق برخی از عناصر کانون‌های غیرقانونی مورد نظر با گروهک‌های تروریستی شناخته شده و برخی جواسیس شناسایی شده خارج نشین متصل بودند که به زودی اطلاعات بیشتری درخصوص این پرونده منتشر خواهد شد.

وزیر اطلاعات همچنین درخصوص احمدرضا جلالی گفت: جاسوسی جلالی برای رژیم صهیونیستی موضوعی اثبات شده و حکم اعدام او کلیه مراحل قضایی را طی کرده است. دولت سوئد به نیابت از رژیم صهیونیستی و آمریکا، مدتی پس از بازداشت و محاکمه جلالی به صورت غیرقانونی آقای حمید نوری هموطن ما را در سوئد بازداشت، بلکه به نوعی گروگان گرفت.

وی افزود: از اتفاقات عجیب این بود که دولت سوئد پس از بازداشت این جاسوس در ایران به او اقامت دائم داد و پس از محاکمه و صدور حکم اعدامش به وی تابعیت سوئدی داد و از آن پس به عنوان شهروند این کشور از او حمایت کرد و اطلاع داریم که سوئدی‌ها با طراحی رژیم صهیونیستی و آمریکا موضوع جلالی را پیگیری می‌کنند و حمید نوری را با توطئه و سناریوی گروهک تروریستی منافقین به گروگان گرفته اند. در مورد جلالی نیز به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد.

خطیب با بیان اینکه دادستان‌ها متصدی حقوق عامه و حقوق شهروندی هستند، گفت: قاعدتاً با اخلالگران نظم و امنیت کشور و محرکین و کسانی که به نوعی برای تجمعات و اعتراضات غیرقانونی و تخریب‌ها برنامه ریزی می‌کنند برخورد قانونی را اعمال می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران وزیر اطلاعات جاسوس فرانسوی حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عباس علی‌آبادی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار کرد: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

علی‌آبادی افزود: حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

اولین خودروهای وارداتی ایران‌خودرو تحویل مشتریان شد | «شاین مکس» در دو مدل بنزینی و هیبریدی

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار کرد: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود.

کد خبر 845098 برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم وزارت صنعت، تجارت و معدن علی آبادی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیک در نیویورک
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد