Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تراب محمدی روز پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: اگر دولت طرح یاد شده را برای اواخر دولت نگه می داشت در واقع به نوعی بار مالی و روانی آن را بر دوش دولت بعدی می انداخت اما به خاطر شجاعت، حس مسئولیت پذیری، وفاداری و صداقت، این تصمیم سخت را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بین اینکه دولت به فکر آینده مردم و اصلاح اقتصادی کشور است، یادآور شد: با اجرای این طرح ساختار اقتصادی کشور اصلاح و در نتیجه تورم مهار می شود از طرف دیگر از اتلاف ثروت کشور ممانعت می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح بهره مندی دیگر کشورها مثل کشورهای همسایه نیز از ثروت ملی و یارانه های کشورمان امکان پذیر نخواهد بود.
وی همچنین با اشاره به اینکه اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها نفع عمومی را به دنبال دارد، گفت: گروه های مرجع نیز می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت خوبی داشته باشند و در هدایت افکار عمومی سهم خود را ایفا کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: کاهش فاصله طبقاتی و حمایت از دهک‌های پایین جامعه، هدف اصلی دولت سیزدهم از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها است.

 رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایحان شرقی ادامه داد: توسعه عدالت اجتماعی و کم کردن شکاف طبقاتی از جمله دیگر اهداف اصلی طرح مردمی سازی یارانه توسط دولت است. 
محمدی یادآور شد: دغدغه دولت سیزدهم در واقع حفاظت از سفره کوچک شده اقشار کم درآمد جامعه است تا یارانه به طور مستقیم به زندگی و سفره آنها وارد شود.
وی با اشاره به فعال سازی شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: منبع خبرهای موثق در حوزه تحولات اقتصادی استان شورای اطلاع رسانی است.

محمدی همچنین خاطرنشان کرد: اعتماد جامعه به مسئولان با عملکرد آنها نسبت مستقیم دارد بنابراین باید عملکرد مسئولان به خوبی توسط رسانه ها و روابط عمومی ها منعکس شود تا مردم خدمات خدمتگزاران نظام را بدانند. 

دبیر شورای اطلاع رسانی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: گروه های مرجع به خصوص هنرمندان همواره در پیشبرد فرهنگ و نشاط جامعه و پیشبرد اهداف نظام نقش آفرینی کردند بر این اساس همچنان در توسعه اجتماعی نیز باید مشارکت داشته و نقش آفرینی کنند.
سیدقاسم ناظمی یادآور شد: اقدامات خوبی در جهت خدمت به مردم انجام شده است که باید تمام این خدمات توسط رسانه ها به گوش جامعه برسد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی رسانه هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی رسانه هدفمندی یارانه آذربایجان شرقی رسانه هدفمندی یارانه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی عصر دوشنبه به مناسبت هفته سلامت با رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آزادشهر دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه، اظهار کرد: خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد جامعه، نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه سلامت جامعه از مهمترین دغدغه‌های دولت و مردم است، گفت: ما آمادگی داریم تا با تمام توان از برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی در جهت ارتقای سلامت مردم شهرستان حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.

گفتنی است هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت» از یکم لغایت هفتم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع در این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6085892

دیگر خبرها

  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است