Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:35:15 GMT

استان های شمالی در چنگال جنگل خواران گرفتار هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۸۷۰

استان های شمالی در چنگال جنگل خواران گرفتار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای مطبوعات و رسانه‌های شمال کشور اظهار کرد: عدالت خواهی، روشنگری و صداقت محوری مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر حمایت رسانه‌ها از مسئولان در راستای توسعه و پیشرفت کشور، افزود: نگاه حمایتی رسانه‌ها در راستای حل مشکلات کشور باید استمرار داشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره نقش کلیدی رسانه‌ها در خنثی سازی مافیای زمین خواری و جنگل خواری، تصریح کرد: استان‌های شمال کشور در چنگال جنگل خواری و زمین خواری گرفتار بوده و رسانه‌ها در پرده برداری از این مافیای آسیب زننده پررنگ است.

سلگی با تاکید بر انتقاد پذیر بودن مسئولان، بیان کرد: رسانه‌ها نگاه نقادانه به مسائل و مشکلات داشته باشند و این انتقادات می‌تواند به توسعه کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها شادی و نشاط را به جامعه تزریق کنند افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در اقناع سازی مردم و فرهنگ سازی ایفا نی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت، این حرکت را بسیار هدفمند و مردم محور برشمرد و بیان کرد: سالانه میلیاردها تومان یارانه مردم از کشور خارج می‌شد که با سیاست‌های جهادی دولت در حوزه اقتصادی جلوی این ریخت و پاش ها گرفته می‌شود.

سلگی با اشاره به تجمعات مطالبه گرانه مردم در برخی نقاط کشور، اضافه کرد: برخی نگاه مطالبه گری مردم را با اغتشاش و تنش اجتماعی مخدوش می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی در راستای منافع استکبار حرکت نی کنند افزود: رسانه‌های داخلی در مقابل هجمه رسانه‌های خارجی وظیفه سنگین دارد.

کد خبر 5494272

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران جشنواره مطبوعات بوشهر کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها خراسان رضوی کالاهای اساسی ویروس کرونا آمار کرونا مشهد تنظیم بازار گرد و خاک رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد