Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال پیکان تهران در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در مرحله نیمه نهایی مسابقات موفق شد تیم تاراز قزاقستان را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام باشگاه های آسیا مرحله نیمه نهایی رقابت ها امروز آغاز شد و در اولین دیدار تیم والیبال پیکان تهران به مصاف تاراز قزاقستان رفت و توانست 3 بر صفر از سد نماینده عراق عبور کند و راهی نیمه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که تیم قزاقستان که یکی از بهترین ها‌‌ در این دوره از مسابقات بود توانست با ناکام گذاشتن حملات پیکانی ها ست اول این مسابقات که طولانی ترین ست مسابقات هم بود با نتیجه 36 بر 34 به برتری برسد.

ست دوم این بازی هم نزد 2 تیم پایاپای پیش رفت و امتیازها یک به یک بین 2 تیم تقسیم شد اما در ادامه این شاگردان پیمان اکبری بودند که توانستند با ایجاد اختلاف امتیازی ست دوم را با نتیجه 25 بر 17 به سود خود تمام کنند.

ست سوم بازی هم همانند ست دوم برای هر 2 تیم آغاز شد و در ادامه باز هم این بازیکنان پیکان بودند که توانستند بازی را در دست بگیرند و با نتیجه 25 بر 21 به نام خود رقم بزنند.

ست چهارم که ست تعیین کننده ای برای 2 تیم بود با هوشیاری شاگردان پیمان اکبری همراه شد تا بتوانند نتیجه بازی را به سود خود کنند و ست چهارم را هم با نتیجه 25 بر 16 به پایان ببرند.

در مجموع تیم والیبال پیکان 3 بر یک موفق شد تاراز قزاقستان را از پیش رو بردارد و راهی فینال شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد

تیم ملی فوتسال ایران با برتری ۶ بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد، ولی قرقیز‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود، ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)