Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@19:30:10 GMT

نام ۳۶ داور جام جهانی قطر اعلام شد + فهرست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۰۰۶

کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی داوران دیدار‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد که نام سه ایرانی در میان آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ علیرضا فغانی یکی از ۳۶ داور وسط جام بیست‌ودوم خواهد بود که در قطر قضاوت می‌کند. فغانی در جام جهانی ۲۰۱۸ با داوری‌های درخشان خود، قضاوت دیدار رده‌بندی جام جهانی بین بلژیک و انگلیس را نیز بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری، دو کمک داور ایرانی هستند که در میان داوران جام جهانی قطر حضور دارند. ۶۱ کمک داور دیگر در کنار ابوالفضلی و منصوری در این جام حاضر خواهند شد و ۲۴ داور VAR برای مسابقات در نظر گرفته شده‌اند.

همچنین استفانی فراپار که سابقه قضاوت برخی از دیدار‌های فوتبال مردان اروپا را در کارنامه دارد، در جام جهانی قطر قضاوت خواهد کرد. سالیما موکانسانگا از رواندا و یوشیمی یاماشیتا از ژاپن، دیگر داوران بانوی این رقابت‌ها خواهند بود. نئوزا بک از برزیل، کارن دیاس از مکزیک و کاترین نسبیت از آمریکا، کمک‌های داور‌های زن مسابقات هستند.

جام جهانی ۲۰۲۲ از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر در قطر برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران جام جهانی قطر فیفا علیرضا فغانی یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند