Web Analytics Made Easy - Statcounter

نونو گومژ به تمجید از هم وطنش پرداخت و گفت از درخشش او غافلگیر نشده زیرا از 15 سالگی او را می شناسد. 

رافائل لیائو نقش بسیار مهمی در فصل بسیار خوب میلان داشته است. او اخیرا گل های مهمی مقابل فیورنتینا و آتالانتا به ثمر رساند و حرکات ویرانگر او از سمت چپ، حریفان میلان را آزار داده است. نونو گومژ مهاجم پرتغالی سابق فیونتینا در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد هم وطنش گفت:

لیائو مرا غافلگیر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از 15 سالگی اش او را می شناسم. او در تیم های رده جوانان در پرتغال تفاوت را رقم می زد و من به سرعت تحت تاثیر استعداد او قرار گرفتم. او همین حالا هم در پست خودش بین بهترین های جهان است. او مرا به یاد تیری آنری می اندازد و پیولی هم همین را گفته بود اما من همچنین آدریانو (امپراطور، مهاجم برزیلی سابق اینتر) را به خاطر قدرت بدنی اش در بعضی شرایط و همچنین رونالدو نازاریو را به خاطر حرکات انفجاری اضافه می کنم. 

بازی در سری آ برای مهاجمان خارجی خیلی است اما اگر بتوانید ایتالیایی صحبت کنید، خیلی کمک می کند. لیائو ارزش خودش را در این فصل نشان داده اما می تواند فصل آینده تعیین کننده تر باشد. 

قرارداد رافائل لیائو با میلان تا سال 2024 اعتبار دارد اما روسونری در حال مذاکره با ژرژ مندس است تا قرارداد او را تا 2026 تمدید کند. لیائو با رقمی در حدود 30 میلیون یورو در تابستان 2019 از لیل خریداری شد و در اکتبر 2021 اولین بازی اش را برای تیم ملی پرتغال انجام داد اما هنوز نتوانسته گل ملی ثبت کند. مهاجم پرتغالی در 114 بازی برای میلان 27 گل به ثمر رسانده اما عمده درخشش او مربوط به فصل جاری است پیشرفت چشمگیری داشته است. نونو گومژ همچنین گفت لیائو برای زدن گل های بیشتر باید به دروازه حریفان نزدیک باشد. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نونو گومژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای گفتگو در مورد دوران حضورش در رم نشریه تلگراف را انتخاب کرده است. این مربی پرتغالی در زمستان گذشته از سمتش برکنار شد تا دانیله ده‌‌روسی به عنوان جانشین او انتخاب شود.

رم با حضور مورینیو در اولین سال حضورش به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در دومین سال به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در دستیابی به جام ناکام ماند.

در واقع، در میان شایعات مختلف مطرح شده، او بر احتمالی که پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا به وجود آمده بود، تمرکز کرد و تایید کرد که همه خواستار جدایی این مربی از رم بودند.

مورینیو درمورد وضعیتش برای ادامه همکاری با رم پس از باخت در فینال لیگ اروپا گفت:"دوستانم، خانواده‌ام، حتی ایجنتم به من گفتند که بعد از فینال لیگ اروپا رم را ترک کنم. اما فشار باشگاه را از نقطه نظر احساسی حس کردم و ادامه دادم. من نیمکت تیم ملی پرتغال و همچنین پیشنهاد بسیار راحت عربستان را برای ماندن در رم، رد کردم."

او با اشاره به تصمیمش برای آینده گفت:"من هنوز یک دوران طولانی در پیش دارم. من 61 ساله هستم، اینطور نیست که در 65 سالگی کارم را تمام کنم... مسئله من باشگاه نیست. تنها چیزی که می‌خواهم این است که اهداف به موقع توسط همه طرف‌ها مشخص شود. مثلا نمی‌توانم به باشگاهی بروم که فقط به خاطر سابقه‌ام، هدفش کسب عنوان باشد. تنها چیزی که می‌خواهم این است که صادق باشند."

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏