Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:13:21 GMT

نماینده ولی فقیه در سپاه: قدرت شرط امنیت است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۱۰۶

نماینده ولی فقیه در سپاه: قدرت شرط امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در مشهد گفت: مقام معظم رهبری از مجموعه نیروی دریایی سپاه رضایت دارند.

وی افزود: اسلام حاکمیت خداوند را بدون قدرت ممکن نمی داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قوی نباشیم نمی مانیم. قدرت شرط امنیت است و باید در تمامی ابعاد قوی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: قدرت دو بعد دارد: یکی قدرت بیرونی یعنی ابزار و دیگری قوت درونی یعنی فرهنگ عاشورایی. دشمن هم این را فهمیده و تلاش می کند. از این رو گفتمان قدرت و قوت در مقابل استکبار نباید کمرنگ شود.

وی عوامل ایجاد قوت درونی را آگاهی، معرفت و دلبستگی ها برشمرد و گفت: مهمترین عامل دنیاگرایی عدم آگاهی است و مشکل این است که برخی غیر از دنیا نمی بینند.

حجت الاسلام والملمین حاجی صادقی تاکید کرد: مراقبت کنید فرعیات و روزمرگی ها ما را از هدف غافل نکند.

تلاش برای صیانت از هویت پاسداری، ارتقای معنویت و بصیرت افزایی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه نیز در این همایش گفت: ما باید برای پاسداری و صیانت از هویت پاسداری، ارتقای معنویت، بصیرت افزایی و تقویت روحیه جهادی انقلابی پاسداران و همه رزمندگان تلاش کنیم تا این شجره طیبه مثل شمع پر فروغ و تابان  همیشه نورافشانی کند.

وی تاکید کرد: با معنویت افزایی، ارتقای بصیرت دینی، عمل مخلصانه و انقلابی، خودمان را برای تحقق تمدن نوین اسلامی آماده می کنیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: قدرت معنویت فرهنگ عاشورایی نیروی دریایی سپاه حجت الاسلام ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است