Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:30:50 GMT

تساوی تراکتور و پرسپولیس در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۲۲۶

تساوی تراکتور و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام (ره) با قضاوت «سیدرضا مهدوی» به مصاف پرسپولیس رفته که این جدال در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سرخپوشان در شرایطی پای به این دیدار گذاشتند که هفته قبل با قبول شکست برابر سپاهان شانس قهرمانی را از دست دادند و از طرفی برای حفظ جایگاه دومی خود نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تراکتور هم که این فصل نتایج خوبی نگرفته دنبال این است تا در حضور پر تعداد هوادارانش بتواند با برتری برابر پرسپولیس به نوعی نتایج بد این فصل را جبران کند.

در بازی رفت پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و اکنون تراکتور در اندیشه جبران شکست بازی رفت است. تراکتور در ۵ جدال اخیر برابر پرسپولیس شکست خورده است.

تراکتوری‌ها در بدو ورود حامد لک و یحیی گل‌محمدی به زمین هنگام گرم کردن، علیه آنها شعار سر دادند. گل‌محمدی مانند بازی‌های قبل محروم است و از روی سکو تیمش را هدایت می‌کند.

در دقیقه ۲۰ اولین خطر جدی روی دروازه تراکتور با پاس در عمق ترابی و حرکت پاکدل همراه شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف، به راحتی برگشت داده شد.

چهار دقیقه بعد محمد عباس زاده قصد داشت با ضربه سر دروازه لک را به خطر بیندازد که این موقعیت با اختلاف راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۶ امید عالیشاه در زاویه بسته با دروازه بان تراکتور تک به تک شد که ضربه او را اخباری به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۵ تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه پیمان بابایی به شکل خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، حامد پاکدل، امید عالیشاه و شرزود تمیروف

برچسب‌ها عبدالله ناصری باشگاه پرسپولیس مهدی کیانی میلاد سرلک علیرضا ابراهیمی رامین رضائیان امید عالیشاه سعید آقایی مهدی ترابی کمال کامیابی نیا حامد لک محمد رضا اخباری پیمان بابایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالله ناصری باشگاه پرسپولیس مهدی کیانی عبدالله ناصری باشگاه پرسپولیس مهدی کیانی میلاد سرلک علیرضا ابراهیمی رامین رضائیان امید عالیشاه سعید آقایی مهدی ترابی کمال کامیابی نیا حامد لک محمد رضا اخباری پیمان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از فرصت فوق‌العاده‌ای که رسیده بود به خوبی استفاده کرد و موفق شد با گل‌های فرانچسکو آچربی و مارکوس تورام میلان را در سن‌سیرو شکست دهد و قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این آبی و مشکی‌پوشان بودند که بازی را بهتر از حریف همشهری آغاز کردند. آنها چندین بار به محوطه میلان نزدیک شدند اما در تهدید دروازه ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر دی‌مارکو با ضربه سر پاوارد در مقابل دروازه به آچربی رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۲۵ یک بار دیگر ارسال دی‌مارکو به محوطه جریمه منجر به خلق موقعیت شد. این بار لائوتارو مارتینز به توپ رسید اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد لیائو با فرار از تله آفساید با سومر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه وینگر پرتغالی با مهار دروازه‌بان مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ تورام پس از یک و دو با بارلا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقایق پایانی نیمه اول هم در حالی گذشت که اینتر بازی را در اختیار داشت و خبری از تهدید جدی بر روی دروازه‌ها نبود.

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم اختلاف بیشتر شد. او از سمت چپ حرکت کرد و با زدن شوتش به سمت موافق، دروازه میلان را برای بار دوم باز کرد.

دو دقیقه بعد پولیشیچ می‌توانست به گل دوم اینتر پاسخ دهد اما سومر به خوبی مقاومت کرد و توپ دفع شد.

در دقیقه ۵۸ شوت خطرناک چالهان‌اغلو از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی مایک مانیان روبرو شد.

در ادامه اینتر که به هدفش رسیده بود بازی را مدیریت کرد و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۴ والی خطرناک لیائو به شکل نفس‌گیری از بالای دروازه عبور کرد.

شش دقیقه بعد میلان بالاخره به گل رسید. ارسال زیبای چوکووئزه با ضربه سر لیائو به مقابل دروازه رفت. در آنجا یک ضربه سر دیگر از گابیا به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما سومر با واکنشش توپ را به تیر کوبید، با این حال سیو او بی‌ثمر ماند و توموری روی ریباند دروازه خالی را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی موقعیتی دیگری بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تنها اتفاقات مهم بازی چند درگیری بین بازیکنان بود که منجر به اخراج دنزل دامفریز، تئو هرناندز و داویده کالابریا شد.

درنهایت بازی به پایان رسید و اینتر با کسب ۳ امتیاز بازی امشب به مقام قهرمانی سری A دست یافت.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)