Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:25:02 GMT

برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۲۷۰

برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور

مراسم افتتاحیه مسابقات بوکس قهرمانی کشور در زاهدان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور عصر امروز (پنجشنبه – 29 اردیبهشت‌ماه) با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون، رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ادهم کرد زابلی کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، حمید قبایی‌زاده مشاور ارشد رئیس و مدیر اجرایی فدراسیون، محمود نهتانی رئیس هیئت بوکس استان سیستان و بلوچستان، محمد آبی رئیس کمیته داوران، مهدی شفیعی مسئول کمیته اجرایی، پیشکسوتان بوکس استان، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی، دیگر اعضای کادرفنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان برگزار شد.

حسین ثوری ضمن عرض خیرمقدم به حاضران در این مراسم گفت: به ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان که به تنهایی و با اتکا به خداوند بزرگ امروز توانست یکی از بهترین میزبانی‌ها و مسابقات را بعد از همه گیری ویروس کرونا به میزبانی استان برگزار کند، خداقوت می‌گویم. امیدوارم همه مسئولان استان که دستی در کار دارند همکاری کنند و در وفاق هرچه بیشتر جامعه ورزش گام بردارند؛ جامعه‌ای که می‌تواند یک اجتماع بزرگ را به تحرک وادارد و تسکین دردهای مردم باشند.

رئیس فدراسیون بوکس افزود: اگر از تاریخ سازی دانیال شه‌بخش در مسابقات جهانی و همچنین افتخارآفرینی و زحمات علیرضا استکی سرمربی کشورمان که برای اولین بار این اتفاق را رقم زد، حرفی نزنم، در حق‌شان جفا کرده‌ام. از تمامی دوستان، پیشکسوتان، رئیس هیئت بوکس استان که در تحقق این امر تاثیرگذار بودند، تشکر می‌کنم. ایستادگی شما موفقیت بوکس ما را به همراه دارد و با همراهی شما قطعا می‌توانیم در رویدادهای بزرگ همچون المپیک، قهرمانی جهانی و ... دوباره تاریخ‌سازی و افتخارآفرینی کرده و بوکس ایران در میان کشورهای دیگر بدرخشد.

در ادامه ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: خدمت رئیس فدراسیون بوکس، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، پیشکسوتان و مربیان استان، کادرفنی تیم ملی، تمامی میهمان عزیز، ورزشکاران، سرپرستان، مربیان و داوران که از سراسر کشور در زاهدان حضور پیدا کرده‌اند، خیرمقدم می‌گویم. از مسئولان تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند تا بستر فراهم شود و میزبان رقابت‌های کشوری بوکس در رده‌سنی بزرگسالان باشیم. امیدوارم روزهای خوبی را در این استان سپری کنید.

سپس رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خدمت تمامی عزیزانی که در این مراسم حضور دارند، خوش‌آمد می‌گویم و از تمامی عوامل برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در استان تشکر می‌کنم. از خدای متعال سپاسگزاریم که این توفیق را نصب ما کرد تا میزبان شما ورزشکاران عزیز و نام آوران در صحنه ملی و بین‌المللی باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برای ما افتخاری است در سرزمینی که شهدای گرانقدری همچون شهید میرحسینی و دیگر شهدای عزیزی که تمثال آنها در این سالن است، میزبان شما هستیم؛ در استانی که مردم خوب و مرزدار آن در همه صحنه‌ها با تمام وجود پای ارزش‌های اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌ و حماسه آفرینی کرده‌اند. ان‌شاءالله فرزندان میهن بزرگ اسلامی ایران به ویژه استان سیستان و بلوچستان همچنان بتوانند در رویدادهای بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشند و بدرخشند. امیدوارم به این جمع روز به روز اضافه شود و دانیال شه‌بخش‌های دیگری را در این سنگرها داشته باشیم.

در ادامه و با رژه تیم‌های حاضر، رسما مسابقات آغاز شد.

برنامه روز اول مسابقات بوکس قهرمانی کشور اعلام شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هانیه رستمیان دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت  با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویداد‌های برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان و مردان نیز در حال برگزاری است.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • افتتاحیه مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا