Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سی وسومین دوره نمایشگاه کتاب با اشاره به فروش ۱۱۵ میلیارد تومانی از نمایشگاه تا شب گذشته، گفت: زمان خرید نمایشگاه مجازی در نمایشگاه امسال به کمتر از ۱۲ دقیقه رسیده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی رمضانی، سخنگوی سی‌وسومین دوره نمایشگاه کتاب در هشتمین نشست خبری نمایشگاه با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه اظهار داشت: نشاط جمعی و خانوادگی در نمایشگاه مشهود است و با توجه به استقبال مردم، امروز و فردا زمان برگزاری نمایشگاه یک ساعت تمدید شد و به این ترتیب نمایشگاه تا ساعت ۲۱ به روی بازدیدکنندگان باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برپایی مراسم سرود «سلام فرمانده» در صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: این مراسم عصر فردا با حضور کودکان و نوجوانان دهه هشتاد و نودی برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه گزارش مردم و اصحاب رسانه به اجرای بهتر خدمات در نمایشگاه کمک می‌کند، خاطر نشان کرد: غرفه‌های مواد غذایی در حاشیه نمایشگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ تا جایی که چندین غرفه تاکنون پلمپ شده است و حتی امروز یکی از غرفه‌های متخلف بسته شد.

سخنگوی سی وسومین دوره نمایشگاه کتاب با اشاره به برگزاری جلسه سوم کمیته تخلفات، ادامه داد: در این جلسه ۵۴ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که برای ۴۵ پرونده رأی صادر شد. بیشتر تخلفات ناشران مربوط به تخلفات آیین‌نامه‌ای و عرضه کتاب سایر ناشران بدون اجازه آنها، عدم رعایت شئونات و ارائه دستگاه کارتخوان غیرنمایشگاهی بوده است که برای ناشران متخلف جریمه‌هایی همچون بسته شدن غرفه به مدت ۳ تا ۵ ساعت تا محرومیت یک ساله از کمک‌های وزارت ارشاد و ممانعت از حضور در نمایشگاه سال آینده در نظر گرفته شد.

وی از حضور یکی از نویسندگان پاکستانی در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: «ظهیر الحسن کربلایی» مدیر انتشارات الولایه پاکستان که کتاب «رفیق خوشبخت ما» روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی را نوشته و کتاب «مهار سرزمین آفتاب» را ترجمه کرده است، میهمان ویژه امروز نمایشگاه بود.

رمضانی با بیان اینکه تاکنون ۳۴ هزار نفر با مرکز پاسخگویی نمایشگاه ارتباط برقرار کردند، افزود: ۲۷ هزار تماس ورودی و هفت هزار تماس خروجی بوده است که علت اصلی افرایش تماس‌های خروجی نیز ارسال نشدن بسته‌های کتاب برای پیگیری ارسال آنها از سوی مسئولان به مخاطبان است.

سخنگوی سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی توانا درباره تمدید نمایشگاه، تصریح کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که فرصت باقی مانده را مغتنم بشمارند و به تمدید زمان نمایشگاه دل خوش نکنند، چرا که تمدید اتفاق پیچیده‌ای است که به دلیل مشکلات برای هماهنگی با دستگاه‌های مختلف، بعید است که اتفاق بیفتد. البته ممکن است در بخش مجازی تمدید داشته باشیم.

وی با بیان در نخستین نمایشگاه مجازی میانگین حضور هر فرد تا خرید کتاب ۲۴ دقیقه است، افزود: در نمایشگاه بهمن ماه سال گذشته این زمان به ۱۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه رسید که با تلاش همکاران، اکنون زمان خرید کتاب از نمایشگاه مجازی به کمتر از ۱۲ دقیقه رسیده است.

رمضانی همچنین با اشاره به آمار فروش در نمایشگاه، خاطر نشان کرد: مجموع فروش حضوری و مجازی تا شب گذشته ۱۱۵ میلیارد تومان بوده که ۵۴ میلیارد برای خرید از نمایشگاه مجازی و ۶۱ میلیارد نیز برای نمایشگاه حضوری است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران کتاب دوره نمایشگاه کتاب نمایشگاه مجازی سخنگوی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس پیرامون شعار نمایشگاه کتاب امسال نوشت:

«‏‎#بخوانیم_و_بسازیم به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

‎#نمایشگاه_کتاب
‎#کتاب

۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلای تهران و ketab.ir‎»

به گزارش ایمنا، «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود و سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

کد خبر 745531

دیگر خبرها

  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد