Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش بینی و پیش‌یابی با عبور امواجی کم دامنه از تراز میانی جو، بارش‌های رگباری و وزش تندباد برای مناطقی از این استان در روز جمعه پیش بینی می‌شود که لازم است تدابیر لازم در این زمینه بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: خیزش گرد و غبار و کاهش دید و کیفیت هوا، احتمال آسیب به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها و بنرهای تبلیغاتی در اثر تندباد لحظه‌ای نیز پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری گفت: این موضوع در مناطق جنوبی استان بیشتر نمود خواهد داشت و وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت نیز برای برخی مناطق پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها از شهرستان خوی با هشت میلی‌متر گزارش شده است، اضافه کرد: شهرستان تکاب در شبانه روز گذشته با مثبت چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر و منطقه انزل ارومیه با مثبت ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بودند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق هشدار نارنجی صادر شده احتمال خسارت گسترده به مزارع و اراضی کشاورزی بر اثر رگبارهای متناوب، سیل و تگرگ پیش بینی می‌شود و لازم است کشاورزان به هشدارهای صادر شده توجه جدی داشته باشند.

وی به کوهنوردان و جوامع محلی توصیه کرد به علت پیش بینی صاعقه از حضور در کوهپایه‌ها و نقاط کوهستانی بپرهیزند.

کد خبر 5494329

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی مهدی صابری گرد و غبار بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها خراسان رضوی آمار کرونا کالاهای اساسی ویروس کرونا مشهد گرد و خاک ایلام پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دو برابری سطح زیرکشت دانه روغنی کلزا در استان گفت: برنامه ابلاغی امسال کشت پنج هکتار از اراضی دانه روغنی کلزا بود که چهار هزار و ۳۵٠ هکتار از مزارع به کشت این دانه روغنی اختصاص یافته است.

خسرو شهبازی، با بیان اینکه در سال گذشته کشت کلزا در دو هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان انجام شده بود، افزود: این آمار نشان می دهد که سطح زیر کشت این دانه روغنی در مقایسه با پارسال در استان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

شهبازی، با بیان اینکه برداشت دانه روغنی کلزا از اواخر خرداد آغاز شده و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت،اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن کلزا از اراضی سطح زیر کشت در استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد