Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام جهانی پیش رو، وقایعی تاریخی را به خود خواهد دید.

جام جهانی ۲۰۲۲ اولین تورنمنت بین المللی مطرح فوتبال مردان خواهد بود که داوران زن در آن حضور خواهند داشت.

طرفداری | به گزارش اسکای، سه داور و سه کمک داور که قبلا هم سابقه قضاوت در فوتبال مردان را داشتند، در قطر حاضر خواهند بود. استفانی فراپارت از فرانسه، سالیما موکانسانگا از رواندا و یوشیمی یاماشیتا از ژاپن داوران زن حاضر در تورنمنت امسال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نوزا باک از برزیل، کاترین نسبیت از امریکا و کارن دیاز مدینا از مکزیک، کمک داوران زن جام جهانی ۲۲ محسوب می‌شوند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داوران زن جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد

مرجان تیموری در پارالمپیک پاریس قضاوت خواهد کرد.

طرفداری | رقابت‌های تکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۴، هشتم تا دهم شهریور در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

پس از پایان مسابقات انتخابی پارالمپیک و مشخص شدن هوگوپوشان حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد. بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران، مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت این مسابقات به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.

مرجان تیموری قضاوت در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، آسیا، گرندپری‌ها و.. را در کارنامه دارد. وی بهمن ۱۴۰۲ از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و پس از قضاوت‌های کم اشتباه در رقابت‌های مورد نظر WT در فهرست نهایی داوران این بازی‌ها قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران