Web Analytics Made Easy - Statcounter



غلامحسین پیروانی به ممنوع التصویری وریا غفوری واکنش نشان داد.

«وریا غفوری ممنوع‌التصیر شد» این خبری بود که بعد از مسجل شدن قهرمانی استقلال در لیگ‌برتر بازتاب زیادی داشت. داستان از این قرار است که کاپیتان آبی‌پوشان بعد از بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به شرایط سخت معیشتی واکنش نشان داد و به مسئولان برای بی‌تفاوتی نسبت به شرایط مردم معترض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین پیروانی با اشاره به اینکه «باید درد مردم را گفت» به دیده‌بان‌ایران گفت: من نمی‌دانم چرا وریا غفوری را ممنوع‌التصویر کرده‌اند. وریا اصلاً حرف بدی نزد. وریا فقط به مشکلاتی اشاره کرد که همه می‌دانند، اما کسی نمی‌تواند آن را بگوید، از تاًثیر گرانی‌ها روی زندگی مردم خبر نداشته باشد. شاید بنده هم که دارم با شما درباره گرانی‌ها حرف می زنم٬ ممنوع‌التصویر شوم ولی باید درد مردم ایران را گفت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به این نکته که "الان باید فوتبالیست‌های دیگر هم از وریا غفوری حمایت کنند" تصریح کرد: یک‌دست صدا ندارد و همه باید نسبت به مشکلات احساس مسئولیت کنند. همه باید به مسئولان هشدار بدهند که به مردم مستضعف کمک کنند تا با شرایط نگران‌کننده روبرو نشویم. فوتبالیست ها باید از وریا حمایت کنند.

غلامحسین پیروانی در پایان صحبت‌هایش گفت: حضرت علی فرموده‌اند اگر فقر از در بیرون بیاید٬ ایمان از همان در بیرون می‌رود. پس همه باید تلاش‌شان را به‌کار بگیرند تا انشاءالله مردم دیگر غم نان نداشته باشند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آلمان به عنوان یکی از بزرگترین حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از 7 اکتبر به فروش سلاح به این رژیم ادامه داد.

صدراعظم آلمان و رئیس‌جمهور این کشور بیش از یک بار در سفر به تل‌آویو پیام حمایت خود را از این کشتار تکرار کردند. اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان در حالی به ترکیه سفر می‌کند که خشونت‌ها در غزه ادامه دارد.
 
پلتفرم همبستگی غزه در مقابل پردیس دانشگاه فنی استانبول تجمع کرده و به سمت کنسولگری آلمان راهپیمایی کردند.

مورات عیار به نمایندگی از این پلتفرم، دلایل تجمع در مقابل کنسولگری آلمان را تشریح کرد و گفت: مردم غزه از 7 اکتبر با تقدیم شهدا مقاومت می‌کنند. مردم وظیفه شناس که انسانیت خود را از دست نداده‌اند، تظاهرات گسترده‌ای را در همبستگی با مردم فلسطین ترتیب می‌دهند. دنیا به دو دسته قاتل و مقاومت تقسیم شد. ما جلوی کنسولگری آلمان جمع شدیم تا گناه آلمان یکی از بزرگترین حامیان قاتلان را افشا کنیم. اشتاین مایر، شریک اشغال، نمی‌تواند آزادانه به ترکیه سفر کند.

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس