Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@11:31:39 GMT

رستگاری قرمزها با تعویض طلایی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۴۵۲

رستگاری قرمزها با تعویض طلایی

فولاد در ثانیه های پایانی پیروزی ارزشمندی را در تهران به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ فولادی ها در حالی که تا دقیقه 90 به تساوی یک - بک برابر پیکان به کار خود ادامه می دادند با تعوطض طلایی جواد نکونام در ثانیه های پایانی برد شیرینی را به دست آوردند . در این دیدار   آیاندا پاتوسی در دقیقه  (44) و ساسان حسینی در دقیقه  (90+7) برای فولاد گلزنی کردند و میلاد بدرقه  در دقیقه (76) برای پیکان موفق به گلزنی شد تا این دیدار با برتری قرمزهای اهوازی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد پیکان پیروزی اهواز تعویض طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته

به گزارش «تابناک»، مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ناصر علیزاده نخستین طلایی ایران