Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:54:43 GMT

کنگره شهدا گره از مشکل نیازمندان باز کند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۴۶۸

کنگره شهدا گره از مشکل نیازمندان باز کند

آیت الله سیدمحمدسعیدی روز پنجشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن محراب حرم مطهر گفت: باید رویه و رویکردی در کنگره‌های شهدا نهادینه شود که یکی از آثار آن حل مشکلات و گره‌های ناگشودنی مردم مانند آزادی زندانیان غیرعمد، تهیه جهیزیه و اموری از این دست باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدا در کشور گفت: ریشه و اهمیت کنگره شهدا در اصل عبرت گیری از واقعه غدیر و فراموشی بعد از آن توسط مردم و گرفتاری‌های بعدی آن است و به همین دلیل لازم است تا یاد و خاطره شهدا به صورت مستمر تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قم گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس در خط مقدم بود و مردم را نیز در دفاع از ارزش‌های اسلامی و دفاع از مرز‌های کشور دعوت می‌کرد.

سعیدی با تاکید بر پرداختن بیشتر به عرصه رسانه در برگزاری کنگره شهدا گفت: مستندسازی اقدامات در این خصوص برای ثبت در تاریخ و استمرار فعالیت‌ها باید تداوم پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولیت حرم حضرت معصومه کمک به نیازمندان کنگره شهدا کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مراسم گرامیداشت ۱۵۸ شهید حوزه مقاومت بسیج، شهید مدنی ناصرکیاده و گرامیداشت سردار شهید محمدعلی حق بین و شهید مدافع حرم احسان میرسیار در مسجد آقا سیدحسن روستای صیقل بنه لاهیجان در جوار مزار سردار شهید محمدعلی حق بین برگزار شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در این مراسم با اشاره به نقش و رشادت‌های سرداران از جمله سردار سلیمانی و سردار حق بین در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: برگزاری چنین یادواره‌های برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت، نسل جوان را از رشادت‌های شهدا آگاه می‌کند.

سردار عباس بایرامی با بیان بخشی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس، افزود: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

در شفت هم مراسم یادواره ۳۴ شهید روستای خرطوم و روستا‌های همجوار در مسجد حاج مومن خرطوم شفت برگزار شد.

رئیس قرارگاه عمارکشور در این مراسم، با گرامیداشت یاد وخاطره‌ی شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌های شهدا و انتقال آرمان‌های والای آن‌ها به آینده سازان جامعه، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تائب افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌های دشمنان، با درایت رهبر معظم انقلاب، بصیرت مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد