Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی یکدستگاه خودرو تویوتا، حامل اتباع بیگانه غیرمجاز ۱۴ نفر مصدوم و چهار نفر جان باختند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فریبرز راشدی اظهارداشت: این حادثه ساعت ۱۴ و۲۵ دقیقه امروز و در محور سراوان به خاش (کیلومتر ۶۰) رخ داد که مصدومان آن بوسیله ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی شهرستان سراوان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حوادث واژگونی سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل

علی محمدیان اردی امروز در آیین بزرگداشت هفته سلامت در اردبیل با تجلیل از خدمات ارزنده خادمان سلامت گفت: جمهوری اسلامی ایران به همت زحمات خادمان سلامت در بسیاری از عرصه‌های بهداشتی و درمانی در سطح دنیا وضعیت مطلوب‌تری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: تامین سلامت مردم و تامین مواد غذایی سالم یکی از وظایف مهم دانشگاه‌های علوم پزشکی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با تمام توان خدمات سلامت را به صورت همگانی و شایسته در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

او تغذیه ناسالم و کم‌تحرکی را باعث بروز برخی از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: استرس نیز یکی از عوامل موثر در ابتلای افراد به انواع بیماری‌هاست.

محمدیان بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان و تصادفات را سه عامل مهم مرگ و میر در ایران و استان اردبیل دانست و افزود: برای مدیریت و کاهش آثار و عوارض این سه عامل باید اقدامات علمی درستی انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • دستگاه قضا مطالبه‌گری را به رسمیت می‌شناسد
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت