Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین، در پی اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با محتکران و قاچاقچیان که به کشف ده‌ها هزار تن کالای اساسی قاچاق و احتکار شده انجامیده است، را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می‌رساند:

در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته پس از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) در سازمان اطلاعات سپاه در سراسر کشور، بیش از ۳۵۴۱۰ تن کالاهای اساسی به ارزش تقریبی ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محتکران و قاچاقچیان کشف گردید.

این اقلام که شامل ۱۲۲۰۰ تن روغن خوراکی، ۴۸۰۰ تن برنج، ۴۰۰۰ تن نهاده‌های دامی، ۲۵۰۰ تن قند و شکر، ۱۵۰۰ تن ماکارونی، ۱۹۰۰ تن آرد و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است، با توجه به ضرورت تنظیم بازار کشور، با هماهنگی مراجع قضایی و قانونی به سرعت در بازار عرضه شده است.

همچنین تاکید می‌شود رسیدگی به تخلفات سودجویان در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه قرار دارد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

کد خبر 677608 منبع: فارس برچسب‌ها احتکار اطلاعات سپاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احتکار اطلاعات سپاه اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام

رییس دیوان عالی کشور گفت: محاکم در صدور احکام جایگزین حبس اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش مهر، محمدجعفر منتظری، در ابتدای جلسه شورای معاونین با بیان روایتی از کتاب شریف احتجاج مرحوم طبرسی پیرامون ظهور امام عصر (ع) اظهار داشت: چه سعادت بزرگی است که انسان همیشه به یاد امام غایب که ناظر بر اعمال و رفتار ماست باشد و برای فرج آن حضرت دعا کند و همیشه آماده باشد که در وقت ظهور در رکاب آن حضرت جهاد کند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) است، تصریح نمود: یکی از نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب با تأسیس آن، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.

رئیس دیوان عالی کشور با تأسی از فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، افزود: کارنامه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته، در عرصه‌های مختلف، امیدهای فروانی را برای مردم، مسئولان نظام و همه دوستداران انقلاب در سراسر جهان ایجاد نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه با اشاره به نشست فصلی اعضای شورای عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مرکز استان‌ها، پیرامون دستورات رئیس عدلیه مبنی بر اینکه هیچ حکم قطعی قضائی نباید بدون دلیل موجه، معطل اجرا بماند؛ گفت: نظارت بر اجرای احکام قطعی پرونده‌ها در دستور کار معاونت نظارت دیوان عالی کشور قرار گیرد و این موضوع با جدیت هر چه بیشتر پیگیری شود.

رئیس دیوان عالی کشور بر آسیب شناسی و بررسی دقیق میزان پرونده‌های کیفری و حقوقی که آرای آن‌ها قطعی شده است، اما در اجرای احکام معطل مانده است، تاکید کرد و عنوان کرد: با لحاظ قوانین و مقررات مربوطه و اتخاذ تدابیر و تمهیدات مقتضی آسیب شناسی این دست پرونده‌ها در جهت جلوگیری از تضییع حقوق اصحاب پرونده در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین صدور احکام جایگزین حبس متناسب با جرم و در چارچوب قانون را یکی دیگر از تأکیدات مهم رئیس قوه قضائیه در نشست اخیر با رؤسای کل دادگستری‌ها عنوان کرد و گفت: محاکم در صدور احکام جایگزین حبس با در نظر گرفتن شرایط لازم، اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»