Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تصمیم‌گیری و مکانیزم حضور تماشاگران در استادیوم‌ها و مدیریت این مسئله بر عهده استانداری هر استان بوده و سازمان لیگ تنها گزارشگر و ناظر این فرایند است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سهیل مهدی پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و شهرخودرو مشهد در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران اظهار داشت: مدیریت نحوه حضور تماشاگران از روز اول و پس از صدور دستورالعمل نحوه حضور تماشاگران از سوی وزارت کشور و با همکاری ستاد مقابله با کرونا، به طور کلی بر عهده استانداری‌هاست و استان‌های مختلف بنا به شرایطی که دارند از جمله شرایط کرونا، شرایط ورزشگاه‌ها و زیرساخت‌های آنها نحوه حضور تماشاگران را مدیریت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته نحوه حضور تماشاگران در استان‌های مختلف دو شرط اساسی دارد؛ جدا از بحث شیوه‌نامه بهداشتی و رعایت موارد پیش‌بینی شده، بلیت‌فروشی حتما باید به صورت الکترونیکی انجام شود و حتما باید دو دوز واکسن افرادی که وارد ورزشگاه می‌شوند، بررسی و تایید شود. در کجا که این مکانیزم فراهم بوده و استانداری به این نتیجه رسیده که مکانیزم لازم فراهم است، شرایط برای حضور تماشاگران فراهم شده است. استانداری‌ها به واسطه سلسله مراتب سازمانی زیر نظر وزارت کشورند و کنترل ورد تماشاگران در مبادی ورودی نیز بر عهده آنهاست چون استانداری می‌تواند موارد بهداشتی و بحث کرونای استان را مدیریت کند.

نامه سازمان لیگ درباره ممنوعیت حضور تماشاگران در صورت رعایت نشدن شرایط + عکسواکنش فتاحی به بدهی استقلال به سازمان لیگ: مذاکره کردیم و مشکلی نداریممهدی: کامرانی‌فر خودش موضوع بازی رودررو را تصویب کرد/ حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ممنوع نشده بود


رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: اگر می‌بینید که در یک استان تماشاگران اجازه ورود دارند و در استان دیگر این امکان وجود ندارد به خاطر شرایط خاص استان‌های مختلف دارد و سازمان لیگ تنها می‌تواند که گزارشگر و رصدکننده این مسئله باشد. سازمان لیگ درباره حضور تماشاگران تصمیم‌‌گیرنده نیست، هر چند خوشحال خواهیم شد که هرچه زودتر شرایط لازم برای حضور همه تماشاگران در ورزشگاه‌های مختلف کشور فراهم شود. ورزشگاه بدون تماشاگران لطفی ندارد اما مناسبات و دستورالعمل‌های اعلام شده دستور وزارت بهداشت کشور است و سلامت مردم خط قرمز ما به شمار می‌رود.

وی در پاسخ به اینکه چگونه در بازی سپاهان مقابل استقلال شرایط حضور تماشاگران فراهم بود اما  این دیدار بدون هیچ اعلام قبلی بدون تماشاگر شد، گفت: من در این مورد نمی‌توانم قضاوت کنم چون نمی‌دانم که در بازی سپاهان ـ استقلال مکانیزم ورود تماشاگران چگونه بوده و ممکن است نواقص و مواردی را مشاهده شده باشد که بر اساس آن تصمیم‌گیری گرفته‌اند که این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود. ممکن است که پذیرش هواداران به صورت کامل انجام نشده و یا تفکیک آنها صورت نگرفته است ، بنابراین نمی‌توانم قضاوت کنم که در مقایسه بازی سپاهان با استقلال و این دیدار چه اتفاقی رخ داده و شاید مسئولان ترجیح داده‌اند به سمتی بروند که حفره‌های موجود در پذیرش و تفکیک هواداران در بحث آی‌تی، فروش بلیت و کنترل واکسن هواداران پوشانده شود و حتما به این نتیجه رسیده‌اند که دستور به برگزاری بازی بدون تماشاگران داده شده است.

مهدی درباره تاریخ اتمام لیگ بیست و یکم و آغاز فصل آینده مسابقات لیگ برتر متذکر شد: فصل جاری اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طبق برنامه اعلام شده در تاریخ 8 خردادماه به اتمام خواهد رسید. البته این تاریخ مربوط به مسابقات لیگ برتر بوده و سایر لیگ‌ها جریان دارند، درباره فصل آینده همان طور که قبلا هم گفته‌ام چون برنامه‌ریزی ما با دهه محرم مصادف شده باید تلاش کنیم که از نیمه مرداد ماه به بعد یک تاریخ مناسب را پیدا کرده و لیگ آینده را آغاز کنیم. ما تلاش می‌کنیم که فصل آینده را به نحوی برگزار شود که پایان نیم‌فصل نخست با رقابت‌های جام جهانی مصادف شده و تیم ملی بتواند با آرامش در رقابت‌ها حاضر شود و مردم عزیزمان به راحتی مسابقات را دنبال کنند.

انتهای پیام/170/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نحوه حضور تماشاگران حضور تماشاگران سازمان لیگ استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد

رژیم صهیونیستی در راستای تشدید فشار‌ها بر مردم غزه و ادامه نسل کشی در این باریکه، از تصمیم خود برای جلوگیری از ورود کامیون‌های حامل مواد غذایی سازمان آنروا به شمال غزه خبر داده است. با این حال، مقامات بین المللی با اشاره به قحطی گسترده در این منطقه، خواستار تجدید نظر اسراییل در این موضوع هستند. 

به گزارش الجزیره، دفتر حقوق بشر سازمان ملل امروز (سه شنبه) از رژیم صهیونیستی خواست در تصمیم خود برای جلوگیری از ورود اقلام غذایی به شمال غزه تجدید نظر کند. 

جینز لارک، سخنگوی این نهاد در این باره به رسانه‌ها گفت: ما از اسراییل می‌خواهیم تصمیم خود برای ممانعت از ورود کمک‌های غذایی سازمان آنروا به شمال غزه را لغو کند. فلسطینیان در این منطقه اکنون با مرگ ناشی از قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند. 

وی خاطر نشان کرد: اسراییل نمی‌تواند ادعا کند که به قوانین بین المللی بشردوستانه پایبند است و در عین حال مانع از فعالیت‌های امدادی سازمان آنروا به شمال غزه شود. 

سازمان آنروا که بزرگترین سازمان کمک رسان به فلسطینیان در داخل و خارج سرزمین فلسطین است، با ۳۰ هزار کارمند نقشی مهم در توزیع کمک‌های بشردوستانه و مقابله با قحطی در غزه ایفا می‌کند. با این حال، مقامات صهیونیست با هدف تنگ کردن دایره فشار‌ها به فلسطینیان، با مطرح کردن ادعای مشارکت کارکنان آنروا در حمله هفتم اکتبر، کمک‌های بین المللی کشور‌های غربی به این نهاد را قطع کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ توزیع دارو باید کنترل شود
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد