Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سید مهدی سید صالحی بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان که به عنوان سرپرست شهر خودرو در این تیم فعالیت می‌کند قبل از آغاز دیدار با محرم نویدکیا هم بازی سابق خود و سایر نیمکت نشینان سپاهان خوش و بش کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20 تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر باشگاه‌های که به اصفهان سفر کرده است در ورزشگاه نقش جهان حضور داشت و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی سید صالحی بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان که به عنوان سرپرست شهر خودرو در این تیم فعالیت می‌کند قبل از آغاز دیدار با محرم نویدکیا هم بازی سابق خود و سایر نیمکت نشینان سپاهان خوش و بش کرد.

مهدی شریفی نیز که سابقه بازی در تیم سپاهان را دارد قبل از آغاز دیدار به سمت نیمکت سپاهان رفت و با نیمکت این تیم برخورد گرمی داشت.

مهدی: سازمان لیگ برای حضور تماشاگران تصمیم‌‌گیرنده نیست/ استانداری‌ها مسئول کنترل ورود تماشاگران شدندترکیب تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد مشخص شدپیام تبریک سپاهان به استقلال با یک کنایه!


محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در دقایق ابتدایی دیدار به دلیل هم رنگ بودن پیراهنش با بازیکنان شهر خودرو، پیراهن خود را تعویض کرد.

سیدمحمدرضا حسینی، هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از مصدومیت شدید از ناحیه دست جای خود را به میلاد جهانی داد.

رشید مظاهری دروازه‌بان تیم سپاهان نیز پس از برخورد با تیر دروازه از ناحیه سر مصدوم شد و مورد مداوا قرار گرفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/ 172/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان

دیدار معوقه هفته هفدهم تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر کشور یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان اصفهان خاتمه یافت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070715 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال