Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@16:37:52 GMT

تراکتور ۰ - پرسپولیس ۰ / نیمه تمام!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۵۵۵

تراکتور ۰ - پرسپولیس ۰ / نیمه تمام!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تراکتور و پرسپولیس امروز(پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند؛ دیداری که حواشی زیادی به همراه داشت و چندین بار متوقف شد.

نخستین توقف این دیدار در دقیقه ۳۰ بازی که پرسپولیسی‌ها قصد زدن ضربه کرنر را داشتند اتفاق افتاد که تماشاگران تراکتور با پرتاب بطری و سنگ، مانع از شروع بازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اشیایی که هواداران تراکتور پرتاب کردند در نهایت به یکی از بازیکنان خودشان برخورد کرد تا بازیکن خودشان را مصدوم کرده باشند.

در نیمه دوم حاشیه به اوج خود رسید. در دقیقه ۴۶ این بازی امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس از کوره در رفت و اشیایی که به داخل زمین پرتاب شده بود را به سمت تماشاگران تراکتور پرتاب کرد. همین اتفاق جنجال بزرگی به وجود آورد تا تماشاگران تراکتور با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین منجر به توقف ۱۶ دقیقه‌ای بازی شدند.

در این دقایق نیمکت پرسپولیس و عکاسان به میانه میدان آمدند تا از اشیاء پرتابی هواداران تراکتور در امان بمانند. کاظم محمودی، سرپرست و ارتوئرول سائلام، سرمربی تراکتور هم تلاش کردند تا هواداران تیم‌شان را آرام کنند تا بازی دوباره از سر گرفته شود اما "پرشورها" کوتاه نیامدند تا در نهایت مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور وارد عمل شود تا بازی دوباره از سر گرفته شود.

یکی از اتفاقات دیگری که در ۱۶ دقیقه توقف بازی رخ داد، اخراج حامد پاکدل، بازیکن پرسپولیس و مسلمی‌پور، بازیکن تراکتور از زمین بازی بود.

تا پایان این بازی تماشاگران تراکتور به تناوب اشیایی به داخل زمین پرتاب کردند و بازی را تحت‌الشعاع قرار دادند تا این که در دقیقه ۷۲ داور تیم‌ها را از زمین بازی خارج کرد. هم‌چنین پیش از شروع این دیدار، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به سختی از بین هواداران تراکتور به جایگاه ویژه رفت.

با حضور هواداران تبریزی انتظار می‌رود دو تیم نمایش ویژه‌تری نسبت به بازی‌های قبلی از خود به جا بگذارند.

ترکیب تراکتور برابر پرسپولیس

محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

ترکیب پرسپولیس برابر تراکتور

حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، حامد پاکدل، امید عالیشاه و شرزود تمیروف

کارت زرد: 

میلاد سرلک دقیقه ۴۵

لحظات حساس بازی:

دقیقه 0 تا 10: بازی بیشتر در میانه میدان توسط دو تیم دنبال می‌شود و هنوز موقعیت مناسبی برای به خطر انداختن دروازه حامد لک و محمدرضا اخباری شکل نگرفته و بازی محتاطانه در دستور کار پرسپولیس و تراکتور قرار دارد.

دقیقه20: اولین خطر جدی روی دروازه تراکتور با پاس در عمق ترابی و حرکت پاکدل همراه شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف، به راحتی برگشت داده شد.

دقیقه 24: محمد عباس زاده قصد داشت با ضربه سر دروازه لک را به خطر بیندازد که این موقعیت با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 28: در شرایطی که ترابی قصد داشت سومین کرنر پرسپولیس در این بازی را ارسال کند، پرتاب بطری و سنگ، ضمن مصدوم کردن این بازی، آن را با برای دقایقی متوقف کرد. در ادامه با درخواست کیانی کاپیتان تراکتور، سرخ‌ها موفق شدند ضربه خود را ارسال کنند.

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی برای تراکتور پشت محوطه با خطای سرلک روی پیمان بابایی. این ضربه توسط بابابی با حرکت تمرین شده کیانی نواخته شد که با اختلاف کمی از کنار دروازه لک راهی اوت شد.

دقیقه 45: میلاد سرلک بابت اعتراض به داور نسبت به عدم اعلام خطا روی او با کارت زرد مهدوی همراه شد.

دقیق 1+45: شرزود تمیروف در ادامه شوت‌های بی هدف خود اینبار هم قصد داشت از میانه میدان دروازه اخباری را باز کند که توپش با اختلاف راهی اوت شد.

بازی  دو تیم در دقیقه 70 با توجه به اتفاقات جنجالی در استادیوم یادگار امام تبریز، نیمه کاره ماند و باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی در این خصوص ماند.

هومن جعفری کد خبر: 1141135 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تماشاگران تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود