Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:25:01 GMT

هرگونه سرمایه‌گذاری بدون مشارکت بخش خصوصی ابتر است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۶۲۵

هرگونه سرمایه‌گذاری بدون مشارکت بخش خصوصی ابتر است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بازیان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار کرد: تسهیلات ارائه شده برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها پیگیری می‌شود و در شهرستان گرمی نیز با آغاز مراحل اجرای پروژه تولید ظروف شیشه‌ای دارویی، امیدواریم شاهد پایان عملیات اجرایی آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه کلنگ‌زنی شده در زمان دولت قبل اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ما در شستا پیگیر حل مشکل معارض زمین از طرف منابع طبیعی خواهیم بود که امیدواریم با عزم جدی در شهرستان، شاهد تکمیل پروژه ظروف شیشه‌ای شرکت تی‌پی‌کو در گرمی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شستا گفت: ما معتقدیم سرمایه‌گذاری باید با مشارکت فعال همه گروه‌ها برای کاستن از تبعات بیکاری انجام شود و هیچ سرمایه‌گذاری بدون مشارکت مردم، بانک‌ها و بخش خصوصی به ثمر نمی‌نشیند.

بازیان افزود: شستا متعلق به آحاد مردم شامل کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران است و ما در مجموع شرکت‌های تی‌پی‌کو قول مساعد می‌دهیم تا طرح‌های آغاز شده را به سرانجام مناسب برسانیم.

در این جلسه نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: گرچه کلنگ این پروژه در دولت قبل زده شد اما هیچ‌گونه اقدام مثبتی به رغم واگذاری زمین در راستای اتمام، انجام نشده است.

ولی اسماعیلی یکی از مطالبات به حق مردم این منطقه را تعیین تکلیف کارخانه ظروف شیشه‌ای دارویی اعلام کرد و ادامه داد: ما منتظر نظر مساعد شستا در به اتمام رساندن این طرح اشتغالزا در گرمی هستیم.

کد خبر 5494328

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری بخش خصوصی مشارکت مردمی شهرستان گرمی کلنگ زنی منابع طبیعی بیکاری کارگران بازنشستگان مستمری بگیران بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا احتکار هدفمندی یارانه ها خراسان رضوی آمار کرونا ویروس کرونا مشهد گرد و خاک کالاهای اساسی ایلام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: پل تخریب شده انجیرلوی محور گرمی – بیله سوار که در سیل سال گذشته تخریب شده بود، در مرحله بهسازی و افتتاح قرار گرفته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، کلیم الله وثوقی  اظهار داشت: عملیات بهسازی پل انجیرلوی محور گرمی به بیله سوار بعد از وارد آمدن خسارت در اثر جاری شدن سیل سال گذشته در دستور کار بهسازی قرار گرفت اما به صورت موقت پل فلزی را در این مسیر راه اندازی کردیم تا عبور و مرور در این محور مواصلاتی ترانزیتی با اختلال روبه رو نشود.

وی تصریح کرد: این پروژه خاص با تلاش راهداری و عوامل مهندسی استان به شکل مطلوب طراحی شده که در یک سال اخیر اجرای آن با قوت و قدرت ادامه پیدا کرد که امروز شاهد انجام مراحل پایانی و تکمیلی این پل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برای این پل 16 شمع در ارتفاع 20 متر به کارگیری شده و فنداسیون آن با کیفیتی مطلوب اجرایی و عملیاتی شده است.

وثوقی افزود: تا آخر تیرماه شاهد بهره برداری و راه اندازی پل انجیرلو خواهیم بود تا با مطلوبیت امکان تردد در محور گرمی – بیله سوار فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای این پروژه به نحوی عمل شده تا سازه آن بر اثر حوادث غیرمترقبه به ویژه جاری شدن سیل دچار تخریب نشده و امکان بهره برداری آن فراهم آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه کرد: پیش بینی ما هزینه کرد 40 میلیارد تومانی برای این پروژه بود اما با تعدیلی که در این یک سال انجام شد، پروژه با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وثوقی بیان کرد: امیدواریم هموطنان در محور گرمی – بیله سوار به عنوان مسیر ترانزیتی از این پل و بزرگراه در حال احداث بهره برداری کرده و امکان تردد ایمن داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید