Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری تصمیم سیدرضا مهدوی داور دیدار تراکتور تبریز و پرسپولیس مبنی بر نیمه‌تمام اعلام کردن این مسابقه را تأیید کرد. - اخبار ورزشی -

نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وقفه‌های چند باره در دیدار تراکتور و پرسپولیس و تصمیم داور برای نیمه‌تمام این دیدار در دقیقه 72 اظهار داشت: روال اینگونه است که ابتدا چند مرحله در زمین و از طریق بلندگو‌ها هواداران را به آرامش دعوت می‌کنند ولی اگر روند بی‌نظمی‌ها ادامه داشته باشد، داور می‌تواند تیم‌ها را به رختکن بفرستد تا آرامش در ورزشگاه برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگر امکان ادامه بازی وجود داشته باشد، همه تلاش‌ها برای به تمام رساندن بازی در وقت قانونی صورت می‌گیرد و تیم‌ها دوباره به زمین بازخواهند گشت ولی حتماً بعد از گذشت نیم ساعت این شرایط حکمفرما نشد و در نهایت تصمیم بر نیمه تمام ماندن بازی گرفته شد که به نظر می‌رسد تصمیم درستی است.

مظفری گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی داور است ولی در این شرایط فقط داور نمی‌تواند تصمیم‌گیرنده باشد و دیگر عوامل هم باید نظر بدهند. باید دید نیروی انتظامی و دیگر عوامل چه نظری دارند.

این کارشناس داوری درباره اینکه چه مدت زمانی به عنوان مهلت برای ایجاد آرامش در ورزشگاه و بازگشت تیم‌ها به زمین وجود دارد، یادآور شد: طبیعتا 3 ساعت کسی صبر نمی‌کند و اگر شرایط به نحوی باشد که بتوان بازی را ادامه داد این تصمیم گرفته می‌شود.

مظفری درباره صحنه‌ای که امید عالیشاه سنگ‌ها را به سمت سکو‌ها پرتاب‌ می‌کرد، عنوان کرد: اگر عالیشاه در این صحنه سنگ‌ها را به سمت هواداران پرتاب می‌کرد، باید با کارت قرمز جریمه می‌شد ولی شاید او قصد داشته سنگ‌ها را از زمین خارج کند. نیت عالیشاه در پرتاب سنگ‌ها حداقل در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود.

وی درباره اینکه بعد از نیمه تمام ماندن بازی، چه تصمیمی گرفته شود، گفت: کمیته انضباطی براساس گزارش‌ نماینده فدراسیون و داور تصمیم خواهد گرفت.

نیمه تمام ماندن بازی تراکتور - پرسپولیس پس از دقیقه 72

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور تبریز پرسپولیس تراکتور تبریز نیمه تمام ماندن سنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا پس از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت اظهار کرد: می دانید که بازی کردن در آبادان چقدر سخت است، نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی در خصوص صدرنشینی پرسپولیس گفت: می دانیم که ما یک بازی بیشتر نسبت به رقیبمان انجام دادیم. کاری که ما باید می کردیم این بود که بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه گفت: او بازیکن مهمی برای ما است ولی باید منتظر عکس مصدومیت و نتیجه آن باشیم.

اوسمار در خصوص نقش VAR در فوتبال کشور گفت: این سیستم به فوتبال کمک می کند ولی از تصمیم مدیریت و هیات مدیره باشگاه بی اطلاع هستم. هر تصمیم آنها بگیرند من حمایت می کنم.

وی در خصوص اینکه دوباره قرار است تعطیلات از راه برسد و برنامه اش برای ادامه مسابقات چیست گفت: همه بازی ها مهم هستند، جام حذفی هم برای ما مهم است و از تمام قوا و تمام نفراتی که به ما کمک کنند استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی