Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@21:11:32 GMT

سرانجام نتیجه تراکتور-پرسپولیس چه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۷۵۷

سرانجام نتیجه تراکتور-پرسپولیس چه می‌شود؟

کارشناس داوری کشورمان به اتفاقات رخ‌داده در جریان بازی تراکتور و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پس از سنگ‌پرانی و حواشی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز به وجود آمد، سیدرضا مهدوی داور بازی تراکتور - پرسپولیس همراه با کمک‌های خود راهی رختکن شدند تا این بازی نیمه‌کاره بماند.

حسین زرگر کارشناس داوری کشورمان در خصوص اینکه قانون درباره این بازی و اتفاقات رخ‌داده آن چه می‌گوید، اظهار داشت: در چنین شرایطی اگر بازی به صورت قطعی نیمه‌کاره بماند همه چیز بستگی به گزارش داور بازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرونده این بازی به کمیته انضباطی خواهد رفت اما تصمیم‌گیری درباره آن به گزارش داور بازی و گزارش ناظر بازی بستگی دارد. گزارش عوامل اجرایی که تصمیم‌گیرنده هستند، وضعیت این بازی را روشن خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت باشگاه پرسپولیس تراکتور کارشناس داوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس

در مهم‌ترین بازی امروز (جمعه) و در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال برای بازگشت به صدر جدول در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) سه دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود و برای بازگشت به صدر جدول چاره‌ای جز برد ندارد.

صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم و جدول

نساجی - تراکتور

مالک نساجی با توجه به خاطرات قبلی با ساکت الهامی، دوباره هدایت این تیم را به او سپرد اما نه تنها نساجی وضعیت بهتری پیدا نکرد بلکه به انتهای جدول هم سقوط کرده است. نساجی با تیم چهاردهم جدول چهار امتیاز فاصله دارد و اگر دیر بجنبد، از حالا باید به فکر حضور در لیگ دسته اول باشد. حریف امروز آنها، همچنان شانس قهرمانی و کسب سهمیه آسیا را دارد و مالک این باشگاه روز گذشته از بازیکنان خواسته که هر طور شده 21 امتیاز باقی مانده لیگ را بگیرند. با جدایی پاکو خمس، هدایت تراکتور موقتاً در اختیار محمد نصرتی دستیار خمس خواهد بود.

استقلال - شمس آذر

پس از تساوی استقلال برابر مس رفسجان در هفته بیست‌ودوم، تنش‌های زیادی بین جواد نکونام و علی خطیر بوجود آمد. بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه خواستار پایان دادن به این اختلاف‌ها شدند. برتری برابر آلومینیوم اراک اما، کمی از تنش‌ها را کم کرد. مشکلات استقلال این روزها بیشتر مصدومیت بازیکنان است. مهدی مهدی‌پور به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده، صالح حردانی هنوز شرایط بازی را به طور کامل ندارد و رافائل سیلوا نیز در این دیدار غایب خواهد بود. جواد نکونام نیز به دلیل محرومیت کنار زمین امکان هدایت تیمش را نخواهد داشت.

برد شب گذشته پرسپولیس برابر صنعت نفت باعث شد استقلال به رده دوم سقوط کند و آبی‌ها برای بازگشت به صدر جدول باید میهمان خود را شکست دهند.

استقلال اما مقابل تیمی بازی دارد که با شجاعت بازی می‌کند و طبق گفته سعید دقیقی، سرمربی این تیم به دنبال نشان دادن خود هستند. شاگردان نکونام، در بازی رفت دو امتیاز مقابل شاگردان دقیقی از دست دادند و اصلاً نمی‌خواهند در مسیر قهرمانی امتیاز دیگری از دست بدهند.

فولاد - مس

فولادی‌ها که اخیراً به دلیل نتایج ضعف با جریمه کسر 20 درصد از قراردادشان روبه‌رو شده‌اند دوست ندارند در خانه امتیاز از دست بدهند. امروز فرصتی مناسبی برای شاگردان عبدالله ویسی است تا به بقا امیدوار باشد. حریف فولاد اما، در هفته‌های اخیر با هدایت محرم نویدکیا تیم بهتری شده است. مس پس از حذف استقلال در جام حذفی، یقه این تیم را در لیگ نیز گرفت و تساوی ارزشمندی در آزادی بدست آورد.

به گزارش تسنیم برنامه ادامه مسابقات هفته بیست‌ودوم به شرح زیر است:

جمعه 31 فروردین
*نساجی مازندران - تراکتور تبریز، ساعت 16:30
داور: علی صفایی

* استقلال - شمس آذر قزوین، ساعت 18
داور: وحید کاظمی

* فولاد خوزستان - مس رفسنجان، ساعت 18:10
داور: امیر ایار

یکشنبه 2 اردیبهشت
* ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک، ساعت 16:30
داور: سعید رحیمی مقدم

* ملوان انزلی - سپاهان اصفهان، ساعت 17
داور: مرتضی منصوریان

نتایج بازی‌های روز گذشته:

هوادار2  - پیکان 2
گل‌گهر سیرجان 2 - استقلال خوزستان 2
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس 3

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • فقط بذارید من برم!