Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

افزایش قیمت غذا در تالار‌ها
سلام وقت بخیر با توجه به تعطیلات تابستانی و افزایش برگزاری مراسم عروسی در تالار‌ها افزایش قیمت غذا در تالار‌ها را

درخواست وام فرزند آوری
سلام خسته نباشید برای وام فرزند آوری به بانک رفاه مراجعه کردیم، اما بعد از حدود یک ماه پیامک مراجعه به بانک کردیم، اما آن‌ها از پذیرش به دلیل نداشتن بودجه خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واریز نشدن کامل یارانه معیشتی
چرا دولت به خانواده‌های که قبلا یارانه‌ای آن‌ها به تعداد خانواده بوده، ولی یارانه کمک معیشتی فقط برای یک نفر واریز شده و حتی نام الباقی اعضای خانواده در لیست همان سایتی که برای اعتراض به یارانه اعلام کردند، موجود نیست؟ پیگیری کنید.

اختلال در سامانه یکپارچه سازی خودرو
سلام وقت به خیربرای ثبت نام در سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو در بخش آدرس محل سکونت، شهرستان پیشوا به کلی از لیست شهرستان‌های استان تهران حذف شده و بدون پر کردن این قسمت امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد. با این وضعیت مردم شهرستان پیشوا چگونه باید در این سامانه ثبت نام کنند؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم سوژه های مردمی مشکلات مردم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، چندسالی است که سیاست تشویق به فرزندآوری در دستور کار دولت قرار گرفته است و امتیازهای متفاوتی برای خانواده ها در نظر گرفته می شود اما گویا برخی از ارگانهای دولتی در اجرای این سیاست کوتاهی می کنند. شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی برای ما ارسال کرده اند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام و عرض ادب
با توجه به فرمایشات صریح رهبری در بحث فرزندآوری، بیمه نیروهای مسلح پوشش خود را از بعضی بیمارستان ها از جمله بیمارستان مردم واقع در محله کرمان خیابان پیروزی قطع کرده و یا تعرفه های بیمه ای خود را در امر زایمان کم کرده است که جای تامل و بررسی دارد
با تقدیر و تشکر

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی