Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پنجشنبه شب سه دیدار معوقه در لیگ برتر انگلیس برگزار شد که در پایان آن اورتون موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داده و خود را در لیگ نگه دارد. دیدار تیم‌های استون ویلا و برنلی و چلسی و لسترسیتی نیز با تساوی به پایان رسید. 

نتیجه این سه دیدار به شرح زیر است: 

اورتون ۳ - ۲ کریستال پالاس

شاگردان فرانک که برای بقا در لیگ نیاز به سه امتیاز این دیدار خانگی داشتند، در دقایق ۲۱ و ۳۶ دو گل دریافت کردند و نیمه اول را با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اما شرایط به طور کل تغییر کرد و اورتون در دقایق ۵۴، ۷۵ و ۸۵ موفق شد سه گل بزند و با یک کامبک رویایی خود را در لیگ برتر نگه دارد. 

اورتون با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و در رده شانزدهم قرار گرفت. پالاس نیز با این شکست ۴۵ امتیازی و در رده سیزدهم جای گرفت. 

استون ویلا ۱ - ۱ برنلی 

برنلی با این تساوی همچنان در رده هفدهم قرار دارد و با لیدز رده هجدهمی هم امتیاز است. 

چلسی ۱ - ۱ لسترسیتی

چلسی با این تساوی رده سوم خود را در لیگ برتر انگلیس مسجل کرد. 

برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس چلسی اورتون استون ویلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی اورتون لیگ برتر انگلیس چلسی اورتون استون ویلا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال