Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مکس الگری برای فصل آینده تغییرات زیادی خواهد داشت. به نظر می رسد ورودی و خروجی ها با تعداد بالایی انجام شود اما ماتیاس دلیخت ماندنی است و قراردادش را تمدید می کند. 

یوونتوس از هم اکنون فعالیت جدی خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است. امروز مشخص شد که بیانکونری قرارداد فدریکو برناردسکی را تمدید نمی کند و او باید از تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین به اتلتیکو مادرید اطلاع داده اند که برای آلوارو موراتا 35 میلیون یورو نمی پردازند و فقط در صورت تخفیف بالا حاضر به دائمی کردن قرارداد او هستند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس این روزها برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین و تمدید قرارداد ماتیاس دلیخت به فعالیت خود ادامه می دهد. مدیران یوونتوس می خواهند پل پوگبا را برای تقویت خط هافبک مکس الگری به طور آزاد جذب کنند. بیانکونری برای این کار جدی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد. پل پوگبا هم به شدت برای بازگشت به یوونتوس وسوسه شده است.

در روزهای اخیر یوونتوس مذاکرات برای تمدید قرارداد ماتیاس دلیخت را آغاز کرده و دو طرف در حال انجام کارهای مربوطه برای تمدید هستند. انتظار می رود قرارداد جدید دلیخت تا 2026 اعتبار داشته باشد (2 سال بیشتر از قرارداد فعلی) و شاید هم فقط برای 1 سال بیشتر از قرارداد فعلی تمدید شود. نماینده دلیخت خواهان کاهش بند فسخ قرارداد مدافع هلندی است. در حال حاضر بند فسخ قرارداد او 125 میلیون یورو است اما آنها درخواست دارند بند فسخ به کمتر از 100 میلیون یورو کاهش پیدا کند. این مهم ترین موضوع مورد بحث دو طرف است که روی آن کار می کنند اما هر دو طرف میل زیادی به ادامه کار با یکدیگر و امضای قرارداد دارند. 

در جلسه دوشنبه گذشته در مورد بازگشت پوگبا و تمدید قرارداد دلیخت، همچنین در مورد آینده مویزه کین و لوکا پلگرینی مشورت انجام شده زیرا مدیر برنامه همگی یکسان است. بیانکونری برای این 2 بازیکن در حال جستجوی راه حلی در بازار است. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود ادامه تحریم‌های این تیم تمدید خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اتحادیه فوتبال روسیه قصد دارد قرارداد خود را با والری کارپین سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کند.

به گفته این رسانه ورزشی روسیه، مدیریت اتحادیه فوتبال روسیه به‌زودی با واری کارپین وارد مذاکره می‌شود و به او قرارداد جدیدی برای مدت دو سال پیشنهاد خواهد کرد.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

قرارداد کنونی والری کارپین که از تابستان 2021 هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، در آگوست 2024 به پایان می‌رسد. این مربی به‌طور همزمان سرمربی یاران محمد محبی در باشگاه روستوف نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید ۵ساله قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه