Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا زارعی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این ۴۶ فیلم از میان ۹۸ فیلم کوتاه ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از سوی هیات داوران انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سالن شهید آوینی در حال برگزاری است، افزود: فیلم‌های این جشنواره بیشتر با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و آسیب‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی بیان داشت: در یازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت به ترتیب در بخش داستانی ۱۸ فیلم کوتاه، در بخش مستند ۱۴ فیلم کوتاه ، در بخش تجربی ۸ فیلم کوتاه و در بخش پویانمایی ۶ فیلم کوتاه به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: فیلمسارانی از شهرستان‌های بندرعباس، میناب، شهر فین، قشم، بندرخمیر، رودان، بستک، حاجی آباد و بشاگرد در این جشنواره حضور دارند و سه داور فیلم های راه یافته به این جشنواره را داوری می کنند.

مدیرعامل انجمن سینماگران هرمزگان ابراز داشت: مراسم پایانی و اهداء جوایز به آثار برتر این جشنواره، عصر شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود و علاقه مندان می‌توانند از فیلم‌های این جشنواره‌، در ساعت‌های ۱۸ و ۱۹ و سی دقیقه دیدن کنند.

برچسب‌ها هرمزگان جشنواره فیلم کوتاه اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان جشنواره فیلم کوتاه هرمزگان جشنواره فیلم کوتاه اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9O

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت