Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پیرو اتفاقات مسابقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در تبریز کمیته انضباطی به محض وصول گزارش مقامات رسمی مسابقه و اخذ دفاعیه‌های لازم در خصوص موضوع تصمیم گیری خواهد کرد و مقصرین همچنین متخلفین با تنبیهات شدید انضباطی مواجه خواهند شد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس امروز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد اما در اواسط نیمه دوم به دلیل تداوم سنگ پرانی تماشاگران و با تصمیم داور نیمه تمام باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق

هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین‌آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده است.

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش تسنیم، هافبک استقلال در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به قانون تعیین تیم قهرمان لیگ برتر در صورت برابر بودن امتیاز تیم‌ها کنایه زده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند