Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که چلسی در بازی معوقه‌اش به تساوی بسنده کرد، اورتون موفق به کسب یک پیروزی مهم شد که بقای این تیم در لیگ برتر انگلیس را تضمین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (پنجشنبه) چند دیدار معوقه از هفته‌های پیشین لیگ برتر انگلیس برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن مقابل میهمانش تیم لسترسیتی به تساوی یک - یک بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی از هفته بیست‌وهفتم ابتدا این لسترسیتی بود که با گلزنی جیمز مدیسون در دقیقه 6 پیش افتاد. میسون ماونت هم در دقیقه 34 گل تساوی را برای چلسی به ثمر رساند. با این نتیجه چلسی 71 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بسیار بهترش نسبت به تاتنهام 68 امتیازی، عملاً جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد. لسترسیتی هم با 49 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم شب گذشته از هفته سی‌و‌سوم تیم فوتبال اورتون با کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل کریستال پالاس آن هم در حالی که تا دقیقه 54، دو گل از میهمان خود عقب بود، از بقا در لیگ برتر اطمینان حاصل کرد. اورتون با این نتیجه 39 امتیازی شد و فاصه خود را با لیدزیونایتد رده هجدهمی به 4 امتیاز افزایش داد. این در حالیست که تنها یک هفته دیگر به پایان مسابقات باقیست.

شب گذشته همچنین در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر جزیره، استون‌ویلا در ورزشگاه ویلاپارک مقابل برنلی، به تساوی یک - یک رضایت داد.

استون‌ویلا که هفته آخر میزبان منچسترسیتی است و در صورت غلبه بر این تیم می‌تواند به لیورپول برای فتح لیگ برتر کمک کند، اکنون با 45 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. برنلی هم با یک امتیاز این بازی به رده هفدهم صعود کرد و شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش داد.

دیدارهای هفته سی‌و‌هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه یکم خرداد از ساعت 19:30 به وقت تهران به صورت همزمان آغاز خواهند شد.

لیگ برتر انگلیس| ضربه مرگبار نیوکاسل به رؤیای اروپایی آرسنال/ سهمیه چلسی در لیگ قهرمانان قطعی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر انگلیس از نگاه مایکل اوون.

طرفداری | مهاجم سابق باشگاه لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلستان در مورد قهرمان این فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، مایکل اوون در مصاحبه‌ای پیش‌بینی خودش را از قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل جاری ارائه کرده است. او در این مصاحبه گفت:

قلب من می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی؛ فکر می‌کنم منچسترسیتی قهرمان لیگ خواهد شد. هر دو تیم چیزهای زیادی برای گفتن در زمین بازی دارند و البته آرسنال هم در این رقابت حضور دارد، اما فکر می‌کنم منچسترسیتی، فقط با کمی اختلاف، قهرمان خواهد شد.

گفتنی است منچسترسیتی در حال حاضر با 63 امتیاز از 28 بازی در جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال و لیورپول 64 امتیازی قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!