Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:02:43 GMT

باران؛ مهمان موقتی آسمان مازندران

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۳۸۶

باران؛ مهمان موقتی آسمان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی تا ظهر روز جمعه شاهد جوی پایدار و آسمانی صاف و ابری همراه با افزایش نسبی دما در آسمان مازندران هستیم.

وی افزود: بعدازظهر جمعه از سمت غرب استان شاهد وزش باد گاهی شدید، ، رگبار باران و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: روز شنبه شاهد آسمانی ابری و خنک و گاهی با بارندگی و  ارتفاعات مه‌آلود هستیم.

اسدی با بیان اینکه شنبه شب از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، تصریح کرد: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه نیز شاهد جوی پایدار و آسمانی صاف همراه با افزایش دما هستیم.

وی ادامه داد: از عصر دوشنبه تا سه‌شنبه با نفوذ موج ناپایدار شاهد وزش باد نسبتا شدید، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران از بعدازظهر جمعه به‌تدریج مواج می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوا باد و باران اردیبهشت ۱۴۰۱ آسمان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، طی امروز دوشنبه و فردا علاوه بر افزایش ابر و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه و نسبتاً شدید لحظه‌ای، برای اغلب نقاط به ویژه شرق و جنوب شرق استان بارش‌هایی به صورت پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در ارتفاعات و نواحی کوهستانی بارش پراکنده برف انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان، عنوان کرد: این شرایط در برخی نقاط با مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها و احتمال ایجاد رواناب همراه است.

مرادپور، افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه پدیده‌های غالب آسمان استان است و طی ۲۴ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6079090

دیگر خبرها

  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران
  • وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • آسمان لرستان در انتظار رگبارهای بهاری
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران