Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:27:53 GMT

رییس جمهور وارد پیرانشهر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۴۴۶

رییس جمهور وارد پیرانشهر شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز جمعه در بیست و یکمین سفری استانی دولت سیزدهم در قالب سفر یکروزه وارد فرودگاه ارومیه شد و سفر خود به استان آذربایجان غربی را ابتدا با حضور در شهرستان پیرانشهر آغاز کرد.

رییس جمهور در بدو ورود از سوی امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله رییسی قرار است در جمع مردم غیور و شهیدپرور این شهرستان سخنرانی کمد.

در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی، وزرا و اعضای هیات دولت، آیت الله رییسی را همراهی خواهند کرد و به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌های مختلف حضور خواهند داشت.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات این استان در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته خواهد شد.

چندتن از وزرا و دولتمردان از جمله وزیران کشور، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و برخی از معاونین رییس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

در این سفر همچنین طرح‌های مختلفی برای افتتاح در نظر گرفته شده است و برای برخی طرح‌ها نیز با تصمیم هیات دولت، اعتبار لازم برای اتمام آن در نظر گرفته خواهد شد.

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

 این سفر چهارمین سفر استانی آیت‌الله رییسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.

برچسب‌ها هیات دولت آذربایجان غربی سفر استانی پیرانشهر سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری دیار اقوام و ادیان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت آذربایجان غربی سفر استانی هیات دولت آذربایجان غربی سفر استانی پیرانشهر آذربایجان غربی رییس جمهور هیات دولت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد