Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول ورزش اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر روز جمعه در اختتامیه این رقابت‌ها اظهار کرد: در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره المپیاد ورزشی رشته شطرنج آقایان سازمان تامین اجتماعی ۳۴ تیم از مراکز بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی شرکت داشتند که در نهایت هشت تیم جواز حضور در مرحله پایانی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا شمسکی افزود: در بخش تیمی مرحله نهایی این مسابقات تیم‌های مشترک بیمه و درمان بوشهر، اداره کل بیمه‌ آذربایجان شرقی،  ستاد مرکزی و مدیریت درمان کردستان به ترتیب به رتبه های اول تا چهارم دست پیدا کردند.

شمسکی ادامه داد: تیم‌های اداره کل بیمه خراسان جنوبی، مدیریت‌های درمان قزوین، گلستان و خوزستان نیز به ترتیب رتبه‌های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: در بخش انفرادی نیز در میزهای یک، دو، سه و چهار فضل الله منصوری، سید ایمان بکا، کورش قایدی از بوشهر و موسی برزگر از آذربایجان شرقی به عنوان برترین ها معرفی شدند.

رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان در تلاش است تا با احداث سالن ورزشی در شعبه یک تامین اجتماعی بوشهر زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی در این استان فراهم شود.

جلال کریم نیا افزود: همچنین در ساحل بوشهر نیز امکان احداث مجموعه رفاهی تفریحی برای کارکنان سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که باید از این فرصت بخوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی از تمام این برنامه‌ها تقویت روحیه شادابی و نشاط کارکنان است که در افزایش سطح کم و کیفی خدمات سازمان تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: زیرساخت‌های ورزشی این استان در سال‌های اخیر به نحو مطلوبی توسعه یافته است.

احمد بهروزیان فر ادامه داد: با زیرساخت‌های احداثی اکنون استان بوشهر در بسیاری از رشته‌های ساحلی قابلیت میزبانی از رقابت‌های ملی و بین المللی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: جمعیت استان بوشهر در مجموع نزدیک به یک میلیون و ۲۷۹ هزار نفر است که از این شمار ۷۸درصد آن در پوشش سازمان بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

عباس دیری افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر ۱۵ شعبه اصلی، ۱۰ شعبه اقماری و پنج کارگزاری واگذار شده به بخش خصوصی دارد.

وی ادامه داد: اکنون شمار بیمه‌ شده‌‎های اصلی و تبعی تامین اجتماعی در استان بوشهر نیز اکنون به ترتیب حدود ۳۵۰ هزار و نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بوشهر شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بوشهر شطرنج سازمان تامین اجتماعی بوشهر شطرنج سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و موافقت سرپرست فدراسیون شطرنج؛ ایرج صبا از پیشکسوتان این رشته ورزشی، به عنوان سرپرست هیئت شطرنج استان همدان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟