Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم میکس تیراندازی با کمان کامپوند ایران امروز(جمعه) در مسابقات جام جهانی کره جوبی به مصاف تیمی از استونی رفت و با شکست برابر این تیم از صعود به مرحله بعدی بازماند.

به گزارش ایران اکونومیست از فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس کامپوند کشورمان با ترکیب کوثر خشنودی‌کیا و امیر کاظم پور در مسابقات جام جهانی کره جنوبی مقابل استونی با نتیجه ۱۵۷ بر ۱۵۴ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت کمانداران کامپوندی کشورمان در مرحله حدفی بخش انفرادی نیز در مصاف با حریفان شکست را پذیرفته و از صعود به مرحله بالاتر بازماندند.

همچنین تیم‌های کامپوند زنان و مردان ایران  به ترتیب و با ترکیب کوثر خشنودی‌کیا، سیده ویدا حلیمیان و راحله فارسی در بخش زنان و امیر کاظم‌پور، سید حسام الدین کوثر و محمد صالح پالیزبان در بخش مردان نیز با شکست در برابر حریفانی از ترکیه و مکزیک، از صعود به مرحله بعد ناکام ماندند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کره‌ جنوبی ، فدراسیون تیروکمان ، ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کره جنوبی فدراسیون تیروکمان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود

تیم ریکرو کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان فردا راهی شانگهای چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم ریکرو کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان فردا شب ( جمعه 31 فروردین ماه) راهی شانگهای چین می‌شود.

مسابقات مرحله اول کاپ جهانی 4 تا 9 اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی 20 روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا 6 خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

آغاز اردوی کمانداران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی از فردا

 

اسامی تیم مردان:

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:

مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی

سرمربی: سونگ چیل هونگ

مربی ریکرو: مهسا بدخشان

سرپرست: مهدی خالقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی