Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حذف ارز ترجیحی و افزایش ناگهانی قیمت کالاهای اساسی طی دو هفته اخیر در برخی شهرهای خوزستان اعتراضات چند باره‌ی معیشتی مردم را شاهد بودیم و گاهی نیز با قطعی اینترنت روبرو بودیم.

در این‌باره سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس گفت: در استان خوزستان ما مشکلاتی را از قبل داشتیم؛ در مسأله اخیر نیز مسئولان امر در تامین کالاهای اساسی وظایف خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص اقدامات نظارتی نیز کارهای خوبی صورت گرفته است؛ مخصوصا اینکه استان خوزستان مرزهای خشکی و آبی هم داردکه در احتکار و قاچاق بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. قطعا در این ایام توجه به این نکات ضروری است و در راستای حل آنها کارهایی از سوی واحدهای نظارتی، انتظامی و قضایی صورت گرفته.

بیشتر بخوانید:

رزمایش بسیجیان استان خوزستان برای افزایش آمادگی «انجام عملیات‌های واقعی در صحنه‌های اجتماعی» سلیمی نمین : رئیسی دور بعدی هم رئیس جمهور می شود / اصلاح طلبان فعالیت منسجم فکری ندارند، دنبال شکار لحظه‌ها از رقیب هستند

وی افزود: خواسته‌ی جدی نمایندگان مجلس این است که برای اجرای طرح بزرگی که قطعا عوارضی هم خواهد داشت باید تمهیدات و ساز و کار لازم صورت بگیرد تا از فشار به مردم جلوگیری شود و دولت هم بتواند این اقدام را به خوبی طی کند.

مسئولان اجرایی و نظارتی کشور وعده‌هایی داده‌اند که نیاز به اقدامات قاطع‌تر و جدی‌تری است

وی در باب اعتراضات مردمی در چند شهرستان اهواز گفت: اعتراضات در خصوص گرانی و معیشتی در چند شهرستان بوده که این خواسته‌ی مردم، خواسته‌ی به حق و منطقی است. مسئولان اجرایی و نظارتی کشور وعده‌هایی داده‌اند که نیاز به اقدامات قاطع‌تر و جدی‌تری است تا این خواسته مردم برآورده شود و ما به عنوان نماینده مردم این مطلب را در مرکز و استان دنبال میکنیم.

حسینی ادامه داد:‌ قطعا ما در حال طی کردن مسیر ناهمواری‌ها و مشکلات هستیم. امیدواریم تمام قوا و مسئولان امر بتوانند با کمک مردم در مسیر و جلوگیری از فشارهای جانبی به اقتصاد مردم به ویژه در بازار جلوگیری کنند. وقتی نظام در جاهای دیگر توانست عقبه‌های خطرناک و مشکل‌داری را طی کند و پشت سر بگذارد، این عقبه هم با کمک مردم پشت سر می گذارد.

21217

کد خبر 1632927

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت:جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در نشست با فرمانده انتظامی و رؤسای کلانتری‌های اهواز اظهار کرد: جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرایم بسیار مؤثر است و در صورت نیاز می‌توان با دریافت مجوزهای لازم، ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا کرد.

دادستان خوزستان ادامه داد: پلیس پیشگیری باید به دوربین‌های شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن مؤثرتر عمل کند.

جعفری چگنی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس تاکید کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر تا حق مالباخته به درستی ایفاد شود.

کد خبر 747309

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود