Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع ژاپنی اعلام کردند که نخست وزیر این کشور قصد دارد در دیدارش با رئیس جمهور آمریکا در توکیو افزایش بودجه نظامی ژاپن را اعلام کند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا امروز جمعه تور پنج روزه خود به شرق آسیا را آغاز می‌کند و در اولین مقصد سفر خود در کره جنوبی از یک کارخانه تولید قطعات شرکت سامسونگ بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش یو اس‌ای تودی، تحلیلگران این اقدام بایدن را گامی در جهت تقویت روابط و همکاری‌های واشنگتن و سئول در زمینه تکنولوژی و سایر فناری‌ها خوانده‌اند.

«مون جائه این» رئیس جمهور سابق کره جنوبی در سفر خود به آمریکا در سال گذشته، سرمایه گذاری دو طرف در زمینه قطعات نیمه هادی الکترونیک و باتری برای خودرو‌های برقی را اعلام کرده بود؛ که هدف آن تولید محصولات کلیدی در این زمینه و کاهش وابستگی به چین است.

براساس این گزارش، رئیس جمهور آمریکا در این کارخانه با «یون سوک یئول» رئیس جمهور جدید کره جنوبی دیدار و رایزنی خواهد کرد.

رئیس جمهور جدید کره جنوبی اخیر بر تقویت روابط میان سئول و واشنگتن تاکید کرده بود.

جو بایدن پس از کره جنوبی به ژاپن سفر خواهد و در توکیو با «فومیو کیشیدا» نخست وزیر این کشور دیدار و رایزنی خواهد کرد.

تلویزیون آساهی روز جمعه با اشاره به سفر بایدن به توکیو گزارش داد، انتظار می‌رود نخست وزیر ژاپن در نشست هفته آینده خود با رئیس جمهور آمریکا افزایش بودجه نظامی این کشور را اعلام کند.

سفر بایدن به ژاپن در حالی انجام میشود که صد‌ها معترض به حضور نظامی آمریکا در جزیره اوکیناوا در ژاپن هفته گذشته با برگزاری تظاهراتی کاهش حضور نظامی این کشور در اوکیناوا را خواستار شدند.

«فومیو کیشیدا» نخست وزیر ژاپن در پاسخ گفت که نگرانی‌های اوکیناوا را جدی می‌گیرد و تلاش خواهد کرد تا بار این حضور نظامی را کاهش دهد و در عین حال بازدارندگی نظامی ایالات متحده در جزایر را حفظ کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا رئیس جمهور نخست وزیر کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند!
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است