Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر جمعه اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) به مناسبت سوم خرداد و در راستای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، و با حضور فرماندهان بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم چهل سالگی آزادسازی خرمشهر پاسداشت و از فعالیت‌های سپاه و لشکر محمدرسول الله تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که سخنران این مراسم سردار سلامی فرمانده کل سپاه بود و در این تجمع همه اقشار بسیج و سپاه از جمله پیشکسوتان، جوانان و اصناف مختلف بسیج حضور یافتند.

لازم به ذکر است که این مراسم با نمایش‌های مختلف اقتدار بسیجیان همراه بود و حدود ۵۰ هزار نفر از گردان‌های مختلف بسیجی حضور داشتند و آئین سان نظامی با نظارت سرلشکر سلامی اجرا شد.

کد خبر 5494613

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه محمد رسول الله سردار سلامی بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی گرد و خاک ویروس کرونا مشهد ایلام تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

در این مراسم که امروز در سپاه عاشورا ترتیب یافت، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

وی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد