Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@09:49:25 GMT

یادواره هزار و ۷۵۳ شهید شهرستان بابل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۸۱۸

یادواره هزار و ۷۵۳ شهید شهرستان بابل برگزار می‌شود

مجتبی نظری گفت: یادواره هزار و ۷۵۳ شهید شهرستان بابل با سخنرانی سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی نظری در گفتگو باخبرنگار بلاغ از برگزاری یادواره۱۷۵۳ شهید شهرستان بابل به همراه بیعت با پیکر شهید گمنام در ۴خرداد سال جاری روز چهارشنبه خبر داد و بیان داشت:برگزاری این یادواره در راستای فضاسازی ارزشی، تجلیل از حماسه‌سازان و بیان حماسه‌ها، تولیدات آثار ماندگار فرهنگی در راستای هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه یادواره۱۷۵۳ شهید شهرستان بابل با سخنرانی سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا وبا نوای حاج علی کلهر ساعت ۱۵:۳۰ در مصلی این شهرستان برگزار خواهد شد.

نظری افزود:برگزاری یادواره شهدا بعد از دوسال وقفه بعد از بیماری منحوس کرونا فرصت مناسبی برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس توسط رزمندگان، جانبازان و شهدای گرانقدر شهرستان  به نسل آینده و معرفی دستاوردهایشان در دوران دفاع مقدس خواهد بود.

دبیر هیات رزمندگان بابل با اشاره به مصرف بهینه هزینه‌ها در این یادواره اظهارداشت: خرسندیم که همدلی ووفاق مسئولین شهرستان ازجمله فرماندار وریس اداره فرهنگ و ارشاد ورسانه ها در برگزاری این یادواره نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهادت گفت:در این بازه از زمان برگزاری یادواره شهدا پلی است برای ارتباط بین نسل جوان و رشادت های نسل غیور گذشته می باشد که می توان دراین راستا با الگو سازی درست فرهنگ ایثار می توان آن را به عنوان شاخص های اصلی سبک زندگی در ست در جامعه امروزی بسط وگسترش داد.

نظری بیان کرد:در فرهنگ اسلامى شهادت به عنوان یکى از والاترین ارزش ها، و مقام شهدا از بلند مرتبه ترین انسان ها هستند در این راستا این مراسم که همراه است با وداع باپیکر شهید گمنام شهرستان برای تدفین در پیرعلم شهرستان می باشد با استارت کتاب عملکرد دفاع مقدس در ۴استان کشور خواهد بود همچنین این یادواره علاوه برپوشش رسانه ای گسترده پخش مستقیم از طریق صداوسیمای مازندران صورت خواهد گرفت.

دبیر هیات رزمندگان بابل در پایان گفت:در حال حاضر با توجه به ۱۷۵۳ شهید شهرستان وثبت رکورد در ۴استان شمالی کشور ضرورت جمع آوری وصایا شهدای این شهرستان به عنوان گنجینه عظیم احساس می شود وحال امیدداریم با ایجاد این جرقه به عنوان ضرورت این کتاب همگان برای جمع آوری این گنجینه با ارزشمند پای کار بیاییند البته اقدامات اولیه صورت گرفته است اما زمانی این کار تسریع خواهد شد که همدلی بین همگان ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید شهرستان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل

ایسنا/مازندران فرماندار بابل با اشاره به اینکه عده‌ای به بهانه راه اندازی واحدهای تولیدی زمین‌های شهرک را مالک شده و امروزه این زمین‌ها را به قیمت بالا به فروش می‌رسانند، گفت: این سودجویان زمین‌های شهرک را تجاری کرده به صورت رهن و اجاره یا قیمت گزاف می‌فروشند، این افزایش قیمت مشکل جدی حوزه صنعت بابل شده است.

علی پیرفلک شامگاه سه شنبه ۷ فروردین در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بابل با اشاره به ظرفیت ارزنده علمی، فرهنگی، تولیدی، کشاورزی، ورزشی، گردشگری و مذهبی، اظهار کرد: حوزه کشاورزی شهرستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده برنج، نیاز به توجه ویژه دارد.

وی بخش پسماند را یکی از محوری‌ترین مشکل بابل برشمرد و تصریح کرد: اخیرا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتباری که از سوی دولت به حوزه پسماند بابل اختصاص یافت ۵۰ میلیارد تومان انجام شده و نوزدهم فروردین پاکت مناقصه باز می‌شود.

پیر فلک ادامه داد: دادستانی ۱۵ اسفند را پایان انتقال زباله به انجیلیسی اعلام کرد ولی به دلیل نبود جایگاه مناسب فرصت انتقال به ۶ ماه تمدید شد که امیدوارم امسال این مشکل حل شود.

وی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی ساماندهی بازار برنج وحفظ حقوق کشاورزان و ایجاد تعادل بین عرضه وتقاضا امری ضروریست.

فرماندار ویژه شهرستان بابل خاطرنشان کرد: بابل با داشتن سه شهرک و سه ناحیه صنعتی با مشکل واحدهای راکد مواجه است.

این مسئول با اشاره به اینکه بابل فاقد استادیوم ورزشی آبرومند متناسب با ظرفیت این شهرستان است، گفت: خواستار احداث استادیوم در زمین هفت هکتاری حیدرکلا بابل هستیم .

ستاد پیگیری مطالبات مردمی در بابل تشکیل شود

امام جمعه بابل نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف از ایجاد این جلسه ایجاد انسجام و تعامل بین مدیران اجرایی برای ارائه خدمات بهینه به مردم است.

حجت الاسلام حسن روحانی افزود: مهم‌ترین رکن دست یابی به هر موفقیتی تعامل وانسجام است و ارتباط قلبی زمینه ایجاد ارتباط کاری است.

 وی بر ضرورت شعار سال تاکید کرد و گفت: جهش تولید منحصر به صنعت نیست؛ در بخش تولیدات فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و بخصوص تولیدات رسانه‌ای باید توجه بیشتری شود.

وی گفت: گرچه بابل ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد اما محرومیت‌هایی دارد که امیدواریم امسال دایره محرومیت آن کاهش یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود