Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید اسکندریون مدعی شده متین بالسینی بدون هیچ اطلاعی راهی انگلیس شده است

حمید اسکندریون درباره پناهنده شدن متین بالسینی صحبت کرده است.

حمید اسکندریون در خصوص ادعای متین بالسینی مبنی بر اینکه از تیم ملی شنا خط خورده است و به همین دلیل می‌خواهد پناهنده شود به ایسنا گفت:

اینطور نبود. او بعد از عید بدون هیچ اطلاعی به انگلیس رفت‌ و اعلام نکرد که برای مسابقات به تیم ملی بر می‌گردد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بدون هیچ اطلاعی رفته بود اما از تیم ملی خط نخورد. خودش این تصمیم را گرفته و انجام داده است.

رییس کمیته فنی شنا در ادامه گفت:

چندین بار هم با پدرش تماس گرفتم تا وضعیتش را مشخص کند اما پاسخی نگرفتیم‌. آخرین بار هم برای خودش، پدرش و مربی اش (کاوه بیک‌اوغلو) پیغام فرستادم تا وضعیت را مشخص کنند اما متاسفانه هیچ جوابی به ما ندادند. ما باز هم برای اردویی که قرار است از امروز برای آمادگی در مسابقات کشورهای اسلامی آغاز شود نام بالسینی را داشتیم و او را دعوت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که حدود ۱۰ روز پیش رییس فدراسیون در مصاحبه‌ای نام سهران را جایگزین بالسینی کرده بود، گفت:

این آخرین فرصت بود. ما با خودش که تماس نداشتیم و پیغام می‌دادیم، اما از خانواده و مربی‌اش مدام پیگیر بودیم. ما باید تا ۱۶ یا ۱۷ اردیبهشت آخرین اسامی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را اعلام می‌کردیم. باید تا آن تاریخ حتما نام شناگر دوم را معرفی می‌کردیم. از بالسینی خبری نبود و خودش و خانواده‌اش به ما پاسخ نمی‌دادند. چون زمان رو به اتمام بود ما مجبور شدیم فرد دیگری را جایگزین کنیم. 

رییس کمیته فنی شنا افزود:

شناگران مدام باید تست دوپینگ شوند و آنطور که شنیده‌ام حتی بالسینی ایمیل زده است که ایران نیست. ما اسم او را خط نزدیم و اگر در میان لیست دعوت شدگان نگاه کنید اسم بالسینی هم هست. برای مسابقات قهرمانی جهان هم چون اعلام آمادگی نکرد و ما هم چند بار از خانواده‌اش خواستیم و جواب ندادند شناگر دیگری را جایگزین کردیم.

وی در پایان گفت:

ما یک شناگر اصفهانی به نام علیرضا یاوری هم داریم که در آمریکا تحصیل می‌کند و با ما در ارتباط است. به مسابقه هم که می‌رود نتایجش را برای ما می‌فرستد. اعلام هم کرده که هر زمان تیم ملی کمک بخواهد حاضر خواهد شد. این شرایط را زیاد داریم که ورزشکاران برای تحصیل خارج بروند ولی ارتباط با تیم ملی و فدراسیون را ادامه می‌دهند اما متاسفانه بالسینی این راه را انتخاب کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

متین بالسینی زیر پرچم پناهجویان؛ استعدادی که از تیم ملی جدا شد!

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بدون هیچ اطلاعی متین بالسینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مراسم متمرکز بهره برداری از این طرح‌ها عصر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در روستای آق‌تکه‌خان شهرستان آق‌قلا، برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه برای احداث این واحد‌های مسکونی ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: برای هر واحد هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد و هزینه‌های صدور پروانه، امتیازات آب، برق، گاز، نمای ساختمانی و ایزوگام نیز به صورت رایگان بود.

وی گفت: در مجموع با کمک خیرین، مشارکت‌های مردمی و تسهیلات ارایه شده برای هر واحد مسکونی حدود ۳ میلیارد ریال در اختیار مالکین قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ۸۰ درصد روستا‌های استان هیچ مددجوی فاقد مسکن نداریم و آمادگی برای پذیرش احداث مسکن برای نیازمندان وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • کاردار ایران در مصاحبه با گاردین: تله جنگ اسرائیل برای غرب
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • بی‌اطلاعی کمیته انضباطی از جرایم میلیاردی
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور