Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:23:56 GMT

۷۰ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۸۵۵

۷۰ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی در تشریح این خبر با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت چهار روز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۵۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در این ارتباط ۷۰ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و ۵۵۹ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان خواهیم بود.

برچسب‌ها سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان اهواز امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان