Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در سخنرانی پیش از نماز جمعه اصفهان این هفته گفت: در آستانه سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر هستیم، روز سوم خرداد ماه روز مقاومت و پیروزی نام‌گذاری شده است.

در استان اصفهان کنگره بزرگی در شأن ملت بزرگ ایران و اصفهان داشتیم که مردم ارادت خود را به جامعه امام صادق (ع) نشان دادند، در روزگاری که روحانیت و طلبه‌ها سیبل دشمن هستند، اما مردم در این مراسم شرکت کردند و اعلام کردند که عاشق ولایت و اهل بیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به گرامیداشت ۵۹۰ شهید طلبه و روحانی استان اصفهان پرداخت وگفت: برای گرامیداشت شهدای روحانی استان اصفهان، مردم در گلزار شهدا حضور پیدا کردند و ارادت خود را به روحانیت نشان دادند؛ اگر دشمنان شهیدان روحانی را از ما گرفتند، شهدای روحانی برای حفظ آبروی اسلام و ایران از آبرو و جان خود مایه گذاشتند.

حجت الاسلام صادقی می‌گوید مردم عشق خود به روحانیت را نشان دادند، شهید ردانی‌پور از طلبه‌های مخلص، فداکار و مدیر بود، کسی که رزمندگان فرماندهی ایشان را جزء مدیریت‌های عالی دوران دفاع مقدس می‌دانند، این شهید به خاطر ملت از جان خود گذشت.

رزمایش و همایش بزرگ علمی در استان اصفهان مطرح بود، چند روزی است که میادین شهر به تمثال شهدای روحانی مبارک است و این انتظار را داشتیم که مردم در این موقعیت حساس احترام خود به شهدای روحانیت را به دشمنان نشان دهند، زیرا روحانیون در شهر هستند و گام به گام با مردم حرکت می‌کنند.

او همچنین گفت: برخی روحانیون خود را سپر بلای مردم در مقابل داعش کردند، شهید شدند، اما اجازه ندادند به ناموس اهل تشیع جسارتی وارد شود؛ همچنین طلاب در زمان کرونا اجازه ندادند حتی یک میت کرونایی بدون رعایت مسائل شرعی دفن شوند، آن‌ها با آموزش‌هایی که دیدند در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند و در کنار کادر درمان از بیماران کرونایی مراقبت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان با تاکید بر اینکه طلبه‌ها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس ۴ هزار شهید طلبه و روحانی داشتیم، استان اصفهان که بیش‌ترین شهید را در دفاع مقدس داشت، بالاترین شهدای اقشار از طلبه‌ها و روحانیون بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهدای روحانی دفاع مقدس شهدای روحانی استان اصفهان طلبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه