Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (جمعه) در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) که همزمان با چهلمین سالگرد عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز در جوار بارگاه ملکوتی احیاگر مجد و عظمت اسلام در عصر حاضر و بت‌شکن بزرگ امام خمینی (ره) و در جوار شهیدان بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بار دیگر لشگریان آسمانی رسول خدا روی زمین صف کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شما بسیجیان امتداد آن نسل عظیم و باشکوه که خرمشهر را در چنین روزهایی آزاد کردند، شما همچنان محافظان اسلام و رویش‌های جدید در عرصه انقلابمان هستید. ادامه‌دهندگان راه شهید حاج احمد متوسلیان هستید، لشگری که وقتی رژیم صهیونیستی وارد جنوب لبنان شد، اولین لشگری بود که به آنجا اعزام شد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: این نشان می‌دهد که فاتحان بیت‌المقدس و بشارت دهندگان آزادی مسلمانان از بند کفار و شرارت‌های رژیم صهیونیستی، به سوی بیت‌المقدس در حال حرکت‌اند.

فرمانده کل سپاه خطاب به بسیجیان و رزمندگان حاضر در میدان با بیان اینکه تاریخ این رزمایش و گردهمایی تاریخی شما را ثبت خواهد کرد، گفت: شما سپر بلای این ملت مستحکم هستید و میدان‌دار نبردی سهمگین با استکبار هستید، بنابراین شکوه این حماسه فقط برای این لحظه و امروز نیست؛ تاریخ را کسانی می‌سازند که وقتی هدفی را انتخاب می‌کنند بر روی آن هدف استقامت می‌کنند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه زندگی در پناه استقلال و آزادی و کرامت فقط با استقامت میسر نمی‌شود بلکه باید مقاومت امتداد داشته باشد و برای پیروزی همیشه باید در صحنه بود، خاطرنشان کرد: برای شکست یک سستی کافی است؛ ملت ایران درس‌های فراموش‌نشدنی به دشمنانش داده و با این حقیقت آشنا است که استقلال و عظمت و کرامت ما به باقی‌ماندن در صحنه دفاع از نظام و انقلاب وابسته است.

 وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بین شما و آرزوهای بزرگ فاصله بیاندازد، خاطرنشان کرد: او همواره مانند گرگ گرسنه زوزه می‌کشد و اوهام و خیالات خود را در فضای رسانه‌ای منتشر می‌کند، او فکر می‌کند ملت به فراخوانی‌های او و به دروغ‌ها و شایعه‌پراکنی‌های او پاسخ می‌دهد؛ او ملت ایران را هنوز نشناخته است چراکه همواره خنثی‌کننده اوهام و اباطیل دشمن است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: کاخ سفید در هیچ لحظه‌ای از این ۴۳ سال گذشته از طراحی توطئه علیه ملت ایران دست بر نداشته است؛ در نقطه مقابل هم ملت ایران همواره خنثی‌کننده این توطئه‌ها بوده است و در حالی که ما امروز از هر زمانی مقتدرتر و قوی‌تر هستیم، دشمن را کاملا در حال زوال می‌بینیم، همانگونه که فرار او از افغانستان و شکستش در یمن و فرار تدریجی‌اش از عراق را دیدیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در عین حال طلوع خورشید با عظمت اسلام را شاهد هستیم که انقلاب بزرگ و شکوهمندمان چه تاثیری در بلاد اسلامی بر جای گذاشته است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی دشمن را فرسوده و خسته کرده است.

وی خطاب به بسیجیان عنوان کرد: شما را در حوادث طبیعی و مهار بیماری کرونا و حمایت از معیشت مردم مسلمانمان دیدیم، شما سپاه نبوی هستیم، پایگاه‌های مقاومت را به پناه‌گاه‌های امن و ایمن مردم تبدیل کنید، حتما شما به امداد مردم بشتابید، همیشه در شرایط سخت اولین بودید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز هم باید در شرایط اقتصادی کشور به کمک مردم بیایید و پایگاه‌های مقاومت را به پایگاه‌های امداد تبدیل کنید، گفت: شما بسیجیان در فاصله زمانی نزدیکی در جایی نماز می‌خوانید که آرزوی بزرگ همه ماست و آن هم نماز خواندن به امامت پیشوای مسلمین جهان در صحن مسجدالاقصی است.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ما متوقف نمی‌شویم و با قلب‌هایمان به یکدیگر کمک می‌کنیم و نمی‌گذاریم غبار غم بر رخسار مردم‌مان بنشیند و دست یاری و کمک مردم را می‌گیریم./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه سرلشکر سلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایران در دفاع از اسلام، حق خود و مردم غزه ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفتگو کردند.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد همه قدرت موشکی ایران نبود ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این تنها با کمک خداوند میسر بود.

مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در این دیدار اظهار داشت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می کنند اما امنیت را می‌خواهند.

وی عنوان کرد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت رسانی کنند چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند. حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرد و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونسیتی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و خوشبختانه همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است